افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

اعتزیری: پرسپولیس حتما باید به اردوی خارج از کشور برود/ قرار بود یک لیدر تیم اردو را هماهنگ کند!

  • کد خبر : 34344

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا پرسپولیس باید به اردوی برون مرزی می رفت تا بازیکنان آب و هوا و شرایط متفاوتی را تجربه کنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. سهراب نیازی در گفت وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و ادامه تمرینات ارتش سرخ در تهران با لغو اردوی ترکیه اظهار داشت: شنیدم لیدر […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا پرسپولیس باید به اردوی برون مرزی می رفت تا بازیکنان آب و هوا و شرایط متفاوتی را تجربه کنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

سهراب نیازی در گفت وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و ادامه تمرینات ارتش سرخ در تهران با لغو اردوی ترکیه اظهار داشت: شنیدم لیدر قصد دارد برای اردوی ترکیه اسپانسر پیدا کند اما ظاهرا این موضوع منتفی شده است! برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست که یک مدیر یک اردوی تیم را هماهنگ کند. پرسپولیس حتما باید به اردوی برون مرزی برود تا بازیکنان آب و هوا و شرایط متفاوتی را تجربه کنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. امیدوارم تمرینات در تهران به بهترین شکل ادامه پیدا کند و پرسپولیس آمادگی کامل داشته باشد.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به جدایی عیسی آل کثیر از ارتش سرخ تاکید کرد: پرسپولیس در این چند سال همیشه در خط حمله با چالش هایی مواجه بوده است و این برای هواداران قابل هضم نیست. با جدایی آل کثیر قطعا پرسپولیس به یک مهاجم خارجی گلزن و بین المللی در خط حمله نیاز دارد و امیدوارم باشگاه بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: به نظرم از دست دادن آل کثیر اتفاق خوبی نبود چرا که او مهاجم خوبی است که شرایط پرسپولیس را به خوبی می دانست. شاید برخی در مورد سن آل کثیر صحبت کنند اما او زمانی که آماده بود به تیم کمک کرد و می بینید که وحید امیری در این سن عملکرد بهتری دارد.

اعتزیری همچنین یادآور شد: من در این اتفاق آل کثیر را مقصر نمی دانم و نظرم این است که باشگاه و یحیی گل محمدی واقعا نمی خواستند آل کثیر را حفظ کنند. دیدید همه بازیکنان مورد نظر گل محمدی ماندند اما آل کثیر به طرز عجیبی راه خود را جدا کرد.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)