افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

اعتزیری: پرسپولیس به نتایج سپاهان و استقلال توجه نکند/ گل محمدی و شاگردانش فقط یک وظیفه دارند.

  • کد خبر : 18636

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس مهم ترین وظیفه یحیی گل محمدی و شاگردانش در دیدارهای پیش رو را بدون توجه به نتایج سایر رقبا، برد دانست. سهراب عزیری در گفت وگو با تسنیم درباره تقابل پرسپولیس و استقلال دو مدعی جدی قهرمانی لیگ امسال در دربی صدمین تهران بدون شک با توجه به جایگاه این […]

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس مهم ترین وظیفه یحیی گل محمدی و شاگردانش در دیدارهای پیش رو را بدون توجه به نتایج سایر رقبا، برد دانست.

سهراب عزیری در گفت وگو با تسنیم درباره تقابل پرسپولیس و استقلال دو مدعی جدی قهرمانی لیگ امسال در دربی صدمین تهران بدون شک با توجه به جایگاه این دو تیم در جدول اظهار داشت: حساسیت های این دربی. خیلی بالاتر از دربی های گذشته خواهند بود، آنها می دانند که در صورت از دست دادن امتیاز شانس قهرمانی آنها کاهش می یابد و این به نفع سپاهان است. هر دو تیم می خواهند این بازی را ببرند و امیدوارم پرسپولیس در پایان پیروز شود.

وی در پاسخ به این سوال که «فکر نمی‌کنید شانس سپاهان برای قهرمانی در لیگ امسال بیشتر از دو مدعی دیگر است؟»، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم به هیچ وجه نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی کرد و پرسپولیسی‌ها نباید هزینه کنند. ” توجه به نتایج سپاهان و استقلال. یحیی گل محمدی و شاگردانش باید کار خود را انجام دهند و بدانند که مهمترین وظیفه آنها پیروزی در چهار بازی اخیر است. پرسپولیس باید در تمام بازی های خود پیروز شود و فکر می کنم اگر این اتفاق بیفتد قهرمان می شود

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: طبیعتا بازی های سپاهان روی کاغذ راحت تر است و باید با تیم های انتهای جدولی بازی کنند اما هرگز فراموش نمی کنیم که بارها در فوتبال نتایج شگفت انگیزی دیده ایم و من. فکر می کنم پرسپولیس باید با اقتدار به کار خود ادامه دهد و در چهار بازی آینده فقط برای برد به میدان برود.

اعتزیری در پایان گفت: پرسپولیس در این چهار بازی نیاز مبرمی به حمایت هواداران و پیشکسوتان دارد و نباید بازیکنان و کادر فنی را تنها بگذاریم. خوشبختانه عملکرد این تیم در بازی های اخیر بسیار خوب بوده است و پرسپولیس می تواند با شکست استقلال خود را به عنوان شانس اول قهرمانی نشان دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.