افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

اعتزیری: پرسپولیس به ضعیف ترین السد سال های اخیر باخت/ علیپور مهاجم است نه وینگر – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 407715
اعتزیری: پرسپولیس به ضعیف ترین السد سال های اخیر باخت/ علیپور مهاجم است نه وینگر – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیم تحت هدایت گاریدو به ضعیف ترین تیم سال های اخیر شکست خورد و از دقیقه 60 بازی را آغاز کرد. سهراب عزیری در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ برتر آسیا اظهار داشت: السد تیمی نبود که حتی بتواند مقابل پرسپولیس […]

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیم تحت هدایت گاریدو به ضعیف ترین تیم سال های اخیر شکست خورد و از دقیقه 60 بازی را آغاز کرد.

سهراب عزیری در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ برتر آسیا اظهار داشت: السد تیمی نبود که حتی بتواند مقابل پرسپولیس مساوی کند و پرسپولیس در این اواخر ضعیف تر به السد باخت. سال . السد را تا این حد ضعیف ندیده بودم اما متاسفانه هر دو نماینده ایران مقابل این تیم شکست خوردند که ناراحت کننده است. برخی می گویند پرسپولیس فوتبال فوق العاده ای بازی کرد اما من این نظر را دارم. درست است که پرسپولیس در مجموع مستحق برد بود اما این تیم در نیمه اول آنطور که انتظار می رفت بازی نکرد. پرسپولیس از دقیقه 60 وارد بازی شد و در طول 90 دقیقه فوتبال خوبی ارائه نکرد.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: با ورود سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده به بازی همه چیز تغییر کرد و پرسپولیس بر حریف مسلط شد. متاسفانه بازیکنان در این بازی تمرکز لازم را نداشتند و موقعیت های خوبی را از دست دادند. به عنوان مثال فرشاد احمدزاده سخت ترین گزینه را انتخاب کرد: گلزنی در شش قدم و نتوانست از موقعیت گل آشکار استفاده کند. پرسپولیس دوشنبه شب به تیمی ضعیف باخت و این خیلی ناراحت کننده است.

وی در پاسخ به انتقادات مهاجمان پرسپولیس به خصوص لوکاس ژوائو گفت: در مورد علیپور باید بگویم که او به عنوان وینگر یا وینگر 100 درصد کارایی ندارد و تا جایی که به یاد داریم این بازیکن بیشتر یک وینگر است. یا وینگر . او در نوک خط حمله بهترین بازی کرده و کار می کند. به نظر من گاریدو در ترکیب اصلی انتخاب محافظه کارانه ای کرد و باید افرادی مثل سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده در ترکیب ثابت قرار می گرفتند و علیپور به جای آن بازی می کرد.

عطساری در پایان تصریح کرد: در مورد ژائو باید بگویم که هنوز انتظارات را برآورده نکرده است. اورونوف با ورود به پرسپولیس در همان بازی اول این پست را پذیرفت و کیفیتی که دارد را نشان داد. طبیعتاً وقتی یک تیم یک بازیکن خارجی می‌خرد، همه از او انتظار دارند که تغییر کند، اما ژائو هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)