افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

اعتزیری: پرسپولیس باید به فکر موفقیت در آسیا باشد/ خروج چند بازیکن تیم را شوکه کرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 310775
اعتزیری: پرسپولیس باید به فکر موفقیت در آسیا باشد/ خروج چند بازیکن تیم را شوکه کرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است قرمزها در سال های اخیر چندین قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده اند و باید به فکر موفقیت در آسیا باشند. سهراب عثیری در گفت وگو با تسنیم، درباره شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: با توجه به اینکه پرسپولیس در فصل نقل و […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است قرمزها در سال های اخیر چندین قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده اند و باید به فکر موفقیت در آسیا باشند.

سهراب عثیری در گفت وگو با تسنیم، درباره شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: با توجه به اینکه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن موثر خود را از دست داد، ناگهان با یک شوک ناخواسته شرایط برای مدیران پرسپولیس و تجهیزات سخت شد. . بعد از چند روز که تیم و هواداران غافلگیر شده بودند، باشگاه موفق شد احمدزاده، علیپور و مدافع مراکشی را جذب کند تا کمی تیم را آرام کند.

وی ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر شرایط برای حضور دروازه بان خارجی تیم که گویا با باشگاه به توافق رسیده به این تیم برود تا کادرفنی دغدغه ای نداشته باشد. در مورد هدف شنیده ام این احتمال وجود دارد که میلاد سرلک نیز به دنبال بازگشت به پرسپولیس باشد که اگر این اتفاق بیفتد خبر بسیار خوبی خواهد بود. البته نباید از این موضوع غافل شد که پرسپولیس هنوز نتوانسته دفاع چپ مورد نظر خود را پیدا کند. البته اگر گاریدو تیم آماده ای داشته باشد خیلی بهتر می تواند برنامه ها و تاکتیک های خود را در تیم پیاده کند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس در سال های اخیر قهرمانی های زیادی را به دست آورده است و اگر بتوانیم تیم را به خوبی آماده و تقویت کنیم، وقت آن رسیده که به موفقیت در آسیا فکر کنیم و باید از هر نظر آمادگی لازم را داشته باشیم. حضور قدرتمندی در لیگ برتر آسیا داشته باشد. در ابتدا باشگاه مربی خارجی انتخاب کرد و این مربی شناخت چندانی از بازیکنان ندارد و زمان می برد تا به توانایی های بازیکنانش پی ببرد. در مرحله بعد با توجه به خروج چند بازیکن باید شرایطی را فراهم کنیم تا گاریدو بهترین ابزار را برای کار خود داشته باشد. قطعا اگر می خواهیم در آسیا موفق شویم باید در هر پست 2-3 بازیکن خوب داشته باشیم. که در مسابقات کور مشکلی نداریم. حضور بازیکنان باکیفیت می تواند به موفقیت پرسپولیس در 3 جام کمک کند.

اعتزیری در پاسخ به این سوال که بیرانوند گفته است برخی از پیشکسوتان تمایلی به بازگشت او به پرسپولیس ندارند، گفت: در این زمینه ابتدا باید بگویم که پرسپولیس هیچ وقت به شخص یا بازیکن خاصی وابسته نبوده و این مشکل همیشگی بوده است. “. در سالهای اخیر. مربیان و بازیکنان بزرگ زیادی آمدند و رفتند، اما این پرسپولیس بود که توانست قیام کند و قهرمانی های متوالی را به دست آورد. بیرانوند قطعا برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و باید قدر این را بدانیم اما اینطور نیست که بگوییم او رفت و پرسپولیس سقوط کرد. بیرانوند و امثال او برای نام پرسپولیس اعتبار گرفتند و به نظرم تصمیم درستی بود که او بعد از فسخ دوم قراردادش با پرسپولیس اجازه بازگشت پیدا نکرد. در هر صورت این مبحث تمام شده و نباید زیاده روی کرد و تمرکز اعضای تیم حفظ شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که با جذب دروازه بان و دفاع چپ تیم کامل می شود. وی گفت: همانطور که گفتم برای حضور قدرتمند در آسیا، لیگ برتر و جام حذفی باید در هر پست 2 یا 3 بازیکن با کیفیت داشته باشیم. با این حال، شدت مسابقات می تواند باعث آسیب دیدگی بازیکنان شود. آشنایی احمدزاده و علیپور با محیط پرسپولیس می تواند به تیم کمک کند، از طرفی شنیده ام که بازیکن مراکشی کیفیت خوبی دارد. معتقدم اگر بتوانیم یک مهاجم خارجی خوب جذب کنیم، ترکیب پرسپولیس کامل می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)