افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اعتزیری: پاسخ برونکو به دلیل عدم اعتماد به نفس بود/ درویش باید هواداران را با استعفا خوشحال کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 183553
اعتزیری: پاسخ برونکو به دلیل عدم اعتماد به نفس بود/ درویش باید هواداران را با استعفا خوشحال کند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: درویش با استعفا می تواند هواداران را خوشحال کند تا مدیرعاملی شود که بتواند بر مشکلات پیش روی تیم فائق آید. سهراب عثیری در گفتگو با آنا درباره اینکه باشگاه پرسپولیس نزدیک به 4 میلیارد تومان برای تسویه مالیات برانکو ایوانکوویچ هزینه کرده و رضا درویش به همراه دو نفر از […]

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: درویش با استعفا می تواند هواداران را خوشحال کند تا مدیرعاملی شود که بتواند بر مشکلات پیش روی تیم فائق آید.

سهراب عثیری در گفتگو با آنا درباره اینکه باشگاه پرسپولیس نزدیک به 4 میلیارد تومان برای تسویه مالیات برانکو ایوانکوویچ هزینه کرده و رضا درویش به همراه دو نفر از اعضای باشگاه راهی قطر شده تا سرمربی تیم ملی در کشورهای آسیایی شود. . جام حذفی عمان درخواست پاسخ مثبت کرد اما برانکو نپذیرفت و اظهار داشت: برانکو 5 سال پیش سرمربی پرسپولیس بود و چرا حالا که بحث جذب او مطرح شد بدهی مالیاتی او را تهاتر کردند. چرا از ما استقبال می شود و برکنار می شویم و به اعتبار خود در دنیا فکر نمی کنیم؟ برانکو برای بازگشت پرسپولیس به مسیر قهرمانی ضعیف عمل کرد و علاوه بر قهرمانی در لیگ، جام حذفی و سوپرجام، به نایب قهرمانی آسیا هم دست یافت؟ چرا با او کاری کردند که با وجود قرارداد با پرسپولیس از بند قراردادش استفاده کرد و با الاهلی عربستان به توافق رسید؟

پاسخ برونکو به دلیل بی اعتمادی بود

وی ادامه داد: برانکو مربی حرفه ای است و به او می گفتند استاد. بچه نمی فهمد حالا که بدهی مالیاتی اش را پرداخت کرده و اجازه ورود و خروج از ایران را دارد، باشگاه به او نیاز دارد. طبیعی است که مشکوک شود و اتفاقات رخ داده در دوران حضورش در پرسپولیس را ناخواسته در ذهنش مرور کند. همچنین در مرحله اول مذاکره با برانکو بدهی مالیاتی وی تسویه نشد و پس از پاسخ منفی وی، برای جلب اعتماد وی، بدهی وی را تسویه کردند. خاطرات تلخی که در ذهن برانکو نقش بسته است را نمی توان با همین چیزهای ساده پشت سر گذاشت. تنها انگیزه او برای حضور در پرسپولیس هوادارانی هستند که او را برای موفقیت پرسپولیس عاشقانه دوست دارند. کار بداهه و بدون فکر باعث پاسخ برونکو شد و باشگاه نتواند مربی ای را که فوتبال ایران را کامل می شناسد به پرسپولیس بازگرداند.

آنها به دلیل نتایج درخشان برونکو عملکرد خوبی نداشتند

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: سوال مهمی که بی پاسخ مانده است، استعفا و رفتن یحیی گل محمدی است. نزدیک به 4 میلیارد تومانی که برای نشستن برانکو هزینه شد، خرج تیم یحیی گل محمدی شد تا او استعفا ندهد. برانکو با بررسی دقیق پاسخ منفی داده است. آنها در مقابل نتایج درخشان برونکو عملکرد خوبی نداشتند. اگر با او برخورد حرفه ای می شد، اصلا پیشنهاد الاهلی را نمی پذیرفت. او همچنان سرمربی پرسپولیس بود. متاسفانه پرسپولیس در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد. تیم مربی ندارد و شرایط نقل و انتقالات پیچیده است. بازیکنان خوب کم هستند و تیم نمی تواند برای نیم فصل دوم به خصوص در خط حمله خودش را تقویت کند. پرسپولیس در نیم فصل دوم بازی های سختی را پیش رو دارد و بلاتکلیفی در ترکیب تیم کار را سخت تر از قبل کرده است.

برانکو حق دارد پاسخ منفی بدهد.

وی خاطرنشان کرد: دلیل اینکه رضا درویش به همراه رضا چلنگر و امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه در اواسط جام ملت های آسیا به قطر رفت چه بود؟ بنابراین او رفت تا به هواداران بگوید که قصد دارد برونکو را بیاورد، اما او نیامد. هر مربی دیگری پاسخ منفی خواهد داد. تیم او در جام ملت ها حضور دارد و انتظاراتی از آن وجود دارد. برانکو به جای پاسخ محبت آمیز شاهد تاخیر چند ماهه در پرداخت دستمزدش بود و هر چقدر هم تذکر داد، مدیران باشگاه توجهی نکردند. برانکو حق دارد پاسخ منفی بدهد و درویش می دانست که پاسخ برانکو منفی خواهد بود. در هر صورت باید دستش را حرکت دهد و یک مربی کاملا حرفه ای به تیم بیاورد و نقاط ضعف را به خصوص در خط حمله اصلاح کند تا تیم مدعی قهرمانی بماند.

ادامه همکاری با دستیاران گل محمدی ایده خوبی نیست

اعتزیری یادآور شد: هواداران ناراحت هستند زیرا یحیی گل محمدی در زمانی که تیمش در میدان قهرمانی بود رفت. رضا درویش دو کار می تواند انجام دهد. یا مستقیم با هواداران صحبت کنید و دلیل رفتن گل محمدی را توضیح دهید. وی سپس به تشریح تمامی موارد در خصوص جذب سرمربی پرداخت و نهایت تلاش خود را برای به خدمت گرفتن یک سرمربی توانمند و حرفه ای دیگر نشان داد. البته تنها مربی ای که بعد از گل محمدی توانست رضایت هواداران را جلب کند برانکو بود که پاسخ او منفی بود. یکی دیگر از راه حل های پیش روی این تیم ادامه همکاری با دستیاران گل محمدی است که فکر خوبی نیست تا درویش با استعفای هواداران را خوشحال کند تا مدیرعاملی شود که بتواند بر مشکلات پیش روی تیم غلبه کند. گل محمدی رفت، برونکو نیامد، بازیکنان قصد ماندن ندارند، وضعیت پرسپولیس خوب نیست. این وضعیت برای باشگاه بزرگ پرسپولیس خوب نیست چرا که تیم آنها سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و با این شرایط سهمیه در خطر است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)