افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اعتزیری: فرصت های از دست رفته کار پرسپولیس را سخت کرد/ یحیی و یارانش شجاعانه بازی کردند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 141604
اعتزیری: فرصت های از دست رفته کار پرسپولیس را سخت کرد/ یحیی و یارانش شجاعانه بازی کردند – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس فرصت های زیادی برای شکست نصر داشت، گفت: استفاده نکردن از موقعیت ها کار پرسپولیس را در هفته آخر سخت کرد. سهراب عزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار حاکم مطلق بازی بود. اگرچه همه فکر می کردند النصر ریاض به راحتی می […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس فرصت های زیادی برای شکست نصر داشت، گفت: استفاده نکردن از موقعیت ها کار پرسپولیس را در هفته آخر سخت کرد.

سهراب عزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار حاکم مطلق بازی بود. اگرچه همه فکر می کردند النصر ریاض به راحتی می تواند الپهپسان را شکست دهد، اما همه چیز برعکس شد و این پرسپولیس بود که اگر از موقعیت های خود به خوبی استفاده می کرد، می توانست در این مسابقه پیروز شود و دیگر نگران نباشید. پیشبرد. به مرحله بعد. .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه رونالدو و چند بازیکن بزرگ دیگر در نصر حضور دارند و همه فکر می کردند نتیجه را به نصر تغییر می دهند اما پرسپولیسی ها بدون ترس از نام حریف و ارائه بازی خوبی بر نصر مسلط شدند. آنها اجازه بازی و کار را نداشتند.

مهاجم سابق سرخپوشان ادامه داد: اگر مهاجمان پرسپولیس دقت بیشتری می کردند، شکست دادن النصر عربستان با آن همه بازیکن گران قیمت دور از دسترس نبود اما بدشانسی و استفاده نکردن از موقعیت ها باعث شد همه چیز به هم بخورد. تا هفته آخر و این استرس و نگرانی در بین هواداران وجود داشت.

یک کارشناس فوتبال درباره عملکرد یحیی گل محمدی در این دیدار گفت: برخی معتقد بودند گل محمدی دفاعی بازی می کند تا همچنان با کسب یک امتیاز به صعود به مرحله بعد امیدوار باشد. اما دیدیم که یحیی و دوستانش شجاعانه بازی کردند. یک آرنج هجومی بدون ترس از نام رقیب و تمام هدفش کسب سه امتیاز بود تا نگران صعود نباشد اما متاسفانه پرسپولیس اگرچه بازی تهاجمی انجام داد اما توپ هایش به هدف تبدیل نشد.

وی در خصوص رفتار جنتلمنانه رونالدو که اعلام کرد اشتباه سروش رفیعی پنالتی نبوده است، گفت: او سال ها در بالاترین سطح فوتبال دنیا مقابل حریفانی بازی کرده است که شاید هیچ فوتبالیستی در دنیا انجام نداد. من می توانستم این کار را انجام دهم.” یک رفتار کاملا حرفه ای و بدون احساس از رونالدو باعث شد تا همه رسانه ها به بازی او توجه ویژه ای داشته باشند، هر چند داور با دیدن سیستم VAR پنالتی را درست ندانست اما بازی رونالدو ستودنی بود و فکر می کنم رفتار او تا سال ها در خاطره ها باقی بماند. بیا. فوتبال دوستان و هواداران این بازیکن حذف نمی شوند.

این کارشناس فوتبال در مورد دیدار آتی پرسپولیس مقابل الدیل گفت: بازی سخت و پر استرسی را برای پرسپولیس تصور می کنم اگرچه در تهران و با حضور تماشاگران خواهد بود اما چون پرسپولیس باید به نتایج دیگر حریفان هم نگاه کند. برای این تیم سخت خواهد بود.” البته بازیکنان باید روی زمین تمرکز کنند و کار خودشان را انجام دهند، ربطی به نتایج دیگر ندارد و تنها هدف عزت این است که بتوانیم الدیل را با گل های زیاد شکست دهیم.

وی ادامه داد: البته نباید حریف را دست کم بگیرند و به آنها اجازه دهند در ضدحملات به راحتی موقعیت کسب کنند، اما به نظر من الدحیل تیمی نیست که بتواند سد محکمی مقابل پرسپولیس باشد و اگر بازیکنان پرسپولیس بدون استرس و استرس بازی کنند. با تمرکز، اگر کارهای معمول را انجام دهید، می توانید با شکست دادن این رقیب به مرحله بعدی بروید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)