افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

اعتزیری: استقلال توانایی ارائه بازی هجومی را ندارد/ پیروزی مقابل شمس آذر 99 درصد راه را برای قهرمانی هموار می کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 277209
اعتزیری: استقلال توانایی ارائه بازی هجومی را ندارد/ پیروزی مقابل شمس آذر 99 درصد راه را برای قهرمانی هموار می کند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی مقابل شمس آذر 95 درصد راه را برای قهرمانی هموار می کند و با روحیه ای مضاعف و شکست ناپذیر به مصاف مس می رویم. سهراب عثیری در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و برتری آنها در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی مقابل شمس آذر 95 درصد راه را برای قهرمانی هموار می کند و با روحیه ای مضاعف و شکست ناپذیر به مصاف مس می رویم.

سهراب عثیری در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و برتری آنها در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال خوزستان در یک بازی دوشیزه مقابل پرسپولیس قرار داشت و یک امتیاز آنها را از این بازی نجات نمی داد. انتهای جدول و به همین دلیل آنها در برابر بمب گذاران انتحاری بازی کردند. تلاش شاگردان عثمر مثال زدنی بود و از همه آنها بابت این شاهکار تشکر می کنم.
دیدار مقابل شمس آذر ظریف و غیرقابل پیش بینی است

وی در ادامه گفت: 3 گلی که پرسپولیس در نیمه اول مقابل استقلال خوزستان دریافت کرد باعث شوک بازیکنان و هواداران شد و همین موضوع آنها را مصمم کرد تا در نیمه دوم شروع به مبارزه کنند و با تغییراتی که اسمار انجام داد باعث شد. به طوری که کلرادوها به یک بازگشت رویایی دست یابند. این بازی 2 زمان مختلف داشت که در آن زمان مربیان عثمار پیروز شدند. حتی خوشبین ترین هوادار هم انتظار پیروزی سرخپوشان را نداشت و آبی پوشان اهوازی نیز از این اتفاق شوکه شدند. خدا را شکر بردیم و دوباره صدر جدول را به دست آوردیم. به نظر من استقلال وقتی توانایی ارائه بازی جذاب و هجومی را ندارد نباید خودش را مقصر اشتباهاتش بداند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار مقابل شمس آذر قزوین غیرقابل پیش بینی است و با توجه به اینکه این دیدار در قزوین برگزار می شود، برای پرسپولیس سخت خواهد بود، اظهار داشت: بازی با شمس آذر قزوین قابل پیش بینی نیست. هفته های غیرقابل پیش بینی را پشت سر می گذاریم و امیدوارم هواداران قزوینی هم از شاگردان اسمار حمایت کنند. پرسپولیس روی کاغذ کار سختی پیش رو خواهد داشت اما با وجود انگیزه و روحیه در اردوی سرخپوشان، آنها را سخت بازی می کند و به نتیجه لازم می رسد.
بهترین تیم های آسیا در این شرایط نمی توانند بر پرسپولیس غلبه کنند

اعتزیری با بیان اینکه پیروزی مقابل شمس آذر 99 درصد قهرمانی را تامین می کند، گفت: تنها بازی خارج از خانه پرسپولیس در لیگ برتر برابر تیمی سرسخت خواهد بود و اگر این مانع را با موفقیت پشت سر بگذاریم به نظر من 99 درصد را خواهیم داشت. از پیروزی در راه قهرمانی پرسپولیسی ها نماد صبر هستند و خوشحالم که به آنها ایمان داشتم و مطمئن هستم که در بالای جدول پیروز می شوند. شمس آذر تیمی تهاجمی با ایده یک مربی جوان و ماهر است که می تواند کار را سخت کند. من به عنوان یک هوادار و پیشکسوت از تیم محبوبم حمایت می کنم تا افتخار دیگری را که به سختی به دست آورده ام به ویترین باشگاه اضافه کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو بازی حساس در پیش داریم که هر کدام در نوع خود حساس و مهم هستند. اگر شمس آذر را شکست دهیم و سرنوشت به هفته آخر برسد قطعا شاگردان اسمری قهرمانی را از دست نخواهند داد و با تمام قوا مقابل مس رفسنجان خواهند جنگید زیرا در آزادی و در این شرایط بهترین تیم های آسیا هم نمی توانند به مصاف پرسپولیس بروند. . در حضور هوادارانش با این توصیف به نظر من کار قهرمان تمام شده و باید منتظر جشن پیروزی سرخپوشان در آزادی باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)