افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

اعتراف یکی از اعضای جیش الظلم به تلاش برای ناامن کردن محور ترانزیتی

  • کد خبر : 394309
اعتراف یکی از اعضای جیش الظلم به تلاش برای ناامن کردن محور ترانزیتی

| ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ ۲۱:۲۶:۴۲ در پی حملات تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان، یکی از عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم به نام «ع» دستگیر شد. به گزارش تسنیم، در پی حملات تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان، یکی از عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم به نام «ع» دستگیر شد. فرد مذکور که یکی از […]



|

۱۴۰۳/۰۷/۲۱ ۲۱:۲۶:۴۲

در پی حملات تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان، یکی از عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم به نام «ع» دستگیر شد.

به گزارش تسنیم، در پی حملات تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان، یکی از عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم به نام «ع» دستگیر شد.

فرد مذکور که یکی از عاملان حمله تروریستی به برگزارکنندگان جشنواره عاطفه در شهر بنت در جنوب استان بود، پس از بازجویی های انجام شده اعترافات تکان دهنده ای داشت.

وی که متولد 1383 و متولد شهرستان دشتیاری در جنوب استان سیستان و بلوچستان است، در بازجویی از وی گفت: فردی به نام «عبدالرحمن ملک رئیسی» معروف به «اجمل» یا «جاسم سرزابی». “، رهبر ما در استان بود.

این عامل تروریستی افزود: این گروه تاکید کرد که هر جا تحت فشار مالی هستیم، تامین مالی از طریق گروگان گیری را برای بقای خود در دستور کار قرار دهیم. قرار دادن مین های کنار جاده ای در مسیر خودروهای مرزبانی و نیروی انتظامی یکی از ماموریت های اصلی ما بود.

وی ادامه داد: ماموریت مهم دیگر ما که از سوی گروه محول شده بود، ناامن کردن محور مواصلاتی چابهار بود که محور اصلی ترانزیتی محسوب می شود و قرار شد با بمباران و اقدامات مخرب این مسیر را ناامن کنیم.

وی گفت: قبل از دستگیری فرمانده ما از طریق فضای مجازی به من ماموریت داد تا یک چاشنی و دو فیوز انفجاری به همراه یک کنترلر و دو دستگاه گیرنده برای عملیات محاصره جاده به سمت نوبندیان آماده کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.