افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

اعتراف مظلومی به بزرگترین اشتباهش/ من گنج اسرار استقلال هستم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 132100
اعتراف مظلومی به بزرگترین اشتباهش/ من گنج اسرار استقلال هستم – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر، عملکرد آبی ها در این فصل لیگ برتر را برجسته کرد و گفت: استقلال با همه مشکلاتی که از ابتدای فصل داشت توانست نتایج خوبی کسب کند. تبریک به بازیکنان نکونام و استقلال که در سخت ترین روزها بهترین نتایج را کسب کردند. اتحاد و همدلی ایجاد شده […]

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر، عملکرد آبی ها در این فصل لیگ برتر را برجسته کرد و گفت: استقلال با همه مشکلاتی که از ابتدای فصل داشت توانست نتایج خوبی کسب کند. تبریک به بازیکنان نکونام و استقلال که در سخت ترین روزها بهترین نتایج را کسب کردند. اتحاد و همدلی ایجاد شده در استقلال باعث موفقیت این تیم شده و امیدوارم در آینده نیز پیروزی های استقلال ادامه داشته باشد.

وی با انتقاد از محدودیت قراردادی باشگاه ها گفت: این مسخره است، تیمی که پول دارد باید پول خرج کند و بازیکنان خوب جذب کند. چرا تیم های ما در لیگ قهرمانان آسیا موفق نیستند؟ چون توانایی رقابت با حریفان را در جذب بازیکن نداریم.

این کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: باید در فوتبال شفاف هزینه کرد نه اینکه برای قراردادها محدودیت قائل شویم و با دادن پول زیر میزی تیم ها را مجبور کنیم به دنبال راه فرار و فراتر از حد باشند. فوتبال حرفه ای هم نیاز به تفکر حرفه ای دارد و اگر هدفمان حرفه ای بودن است باید آن را خوب انجام دهیم. دردسرهای زیادی در فوتبال ما وجود دارد اما متاسفانه مخاطبی برای این دردها وجود ندارد اما امیدوارم هر چه زودتر این قانون سقف قراردادها برداشته شود.

مظلومی در خصوص عملکرد فنی استقلال در لیگ امسال گفت: از نظر فنی استقلال عملکرد فوق العاده ای داشت، نکونام به ترکیب اصلی راه پیدا کرد، بازیکنان به هماهنگی رسیدند و اتحادی که در تیم شکل گرفت باعث شد این تیم با حمایت شرایط ایده آلی پیدا کند. از هواداران خواهد بود و می تواند نتایج خوبی در لیگ کسب کند.

پرویز مظلومی در پاسخ به این سوال که وقتی سرپرست تیم و عضویت در هیات مدیره شدی شرایط برایت سخت شد و هواداران به نوعی از دستت ناراحت شدند؟ وی گفت: بزرگترین اشتباه من سرمربی شدن در استقلال بود. … به خاطر موفقیت استقلال به هیات مدیره رفتم و خیلی پس دادم. پشت سرم حرف های زیادی زده شد اما من به خاطر استقلال تحمل کردم و حتی یک بار هم بابت حضور در جلسات هیات مدیره پولی نگرفتم اما با تمام مشکلاتی که برایم پیش آمد سکوت کردم. به خاطر استقلال، اما من می دانم چه کسانی از استقلال حمایت کردند. خیانت کردند

سرمربی سابق استقلال تاکید کرد: من گنج اسرار استقلال هستم. من بیش از 50 سال است که با استقلال زندگی می کنم، خیلی چیزها را می دانم، اما این را پنهان می کنم تا استقلالی ها چه ما باشیم و چه نباشیم، با آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل وی با قربانزاده رئیس وقت خصوصی سازی تمام شده است یا خیر، گفت: درگیری ما هنوز تمام نشده است، پرونده همچنان مفتوح است و من همچنان درگیر بازرسی هستم. سازمان، بورس و سازمان خصوصی سازی، بنابراین انجام نداده ام. اما به خاطر استقلال همه چیز را تحمل می کنم.

من اعتراف ظالم به بزرگترین اشتباهش/من گنج اسرار استقلالم

سرمربی سابق استقلال درباره تیم ملی گفت: صعود ما به جام جهانی دور از دسترس نیست و دیدار با تیم های هنگ کنگ، ازبکستان و ترکمنستان می تواند به نوعی بازی تدارکاتی برای حضور در جام ملت های آسیا باشد. همه ما باید از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنیم. این بار کاری را که چندین سال پیش با قلعه نویی انجام دادیم، انجام نمی دهیم. او را پایین بیاورید و امیدوار باشید که دیگر او را پایین نیاورد. تیم ملی در جام ملت های آسیا کار سختی را پیش رو خواهد داشت. باید با برنامه ریزی دقیق به این مسابقات نزدیک شویم تا بتوانیم پس از سال ها عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتبال جوانان ایران گفت: به حسین عبدی و بازیکنانش تبریک می گویم، آنها در جام جهانی جوانان نتیجه خوبی گرفتند و امیدوارم با شکست مراکش به مرحله بعد صعود کنند. اما نکته نگران کننده این است که بازیکنان این تیم مانند امیدها فراموش نمی شوند، این تیم باید حفظ شود تا بازیکنان این تیم برای رسیدن به تیم بزرگسالان به رده های بالاتری صعود کنند.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: زمان کمی تا شروع جام ملت های آسیا باقی مانده و همه باید در کنار هم از تیم کشورمان حمایت کنیم. انتقادات تخریبی را کنار بگذاریم و برای موفقیت تیم ملی در جام ملت های آسیا دعا کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.