افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

اعترافات ناامید کننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بود – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

  • کد خبر : 252233
اعترافات ناامید کننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بود – پارس فوتبال |  خبرگزاری فوتبال ایران

رایان بابل، وینگر سابق لیورپول اعتراف کرد که پس از پیوستن به این باشگاه احساس ناامیدی کرده و در دوران حضورش در آنفیلد “بی قرار و مضطرب” بوده است. به گزارش اتلتیک، بابل در سال 2007 با مبلغ 11.5 میلیون پوند از آژاکس به لیورپول پیوست، اما هرگز نتوانست به طور کامل پتانسیل خود را […]

رایان بابل، وینگر سابق لیورپول اعتراف کرد که پس از پیوستن به این باشگاه احساس ناامیدی کرده و در دوران حضورش در آنفیلد “بی قرار و مضطرب” بوده است.

به گزارش اتلتیک، بابل در سال 2007 با مبلغ 11.5 میلیون پوند از آژاکس به لیورپول پیوست، اما هرگز نتوانست به طور کامل پتانسیل خود را در قرمزها به کار گیرد. او در 146 بازی تنها 22 گل به ثمر رساند. حالا این بازیکن 37 ساله در مورد شروع “دشوار” خود در آنفیلد، نحوه رفتار سرد رافائل بنیتز، سرمربی وقت، و دلایل عدم موفقیت خود صحبت کرده است.

این برای من کمی ناامید کننده بود، زیرا وقتی بالاخره لیورپول را انتخاب کردم، آنها قول دادند که برای من بازی کنند و سخت تلاش کنند. اما از روز اول تنها ماندم و مجبور شدم همه چیز را به تنهایی بفهمم که خیلی سخت بود. من 20 ساله بودم، اولین بار بود که در خارج از کشور زندگی می کردم و اولین بار بود که تنها زندگی می کردم، زیرا هنوز در خانه پدر و مادرم در هلند بودم. بنابراین همزمان با چالش های زیادی روبرو شدم. این کار را بسیار سخت کرد. مواقعی بود که احساس ناراحتی می کردم، نه خودم یا مضطرب. فکر می کنم در زمانی زندگی می کنیم که از یک بازیکن آسیب پذیر حمایت می شود. اما وقتی رسیدم، نشان دادن ضعف غیرقابل قبول بود. در آن صورت، برخی شما را خط می زنند.

بابل که 69 بازی ملی برای هلند انجام داده و در آژاکس، بشیکتاش، فولام، گالاتاسرای و سایر تیم ها حضور داشته است، نوامبر گذشته از فوتبال خداحافظی کرد. او قصد دارد روزی وارد دنیای مربیگری شود اما فعلا با آن روز فاصله زیادی دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.