افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اعترافات آرسن لوپن در پایتخت؛ 60 میلیون در ماه درآمد داشت/; خیاطی برای زندگی من کافی نبود، مرا دزدی کردند.

  • کد خبر : 344260
اعترافات آرسن لوپن در پایتخت؛ 60 میلیون در ماه درآمد داشت/; خیاطی برای زندگی من کافی نبود، مرا دزدی کردند.

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصادی. با تلاش پلیس پایتخت یکی از معروف ترین سارقان تلفن همراه تهرانی معروف به “آرسن لوپن تهرانی” به همراه اعضای باندش دستگیر شد. سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح جزئیات فعالیت این باند سارقان تلفن همراه افزود: انتشار عکس و فیلم سارقان در […]

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصادی. با تلاش پلیس پایتخت یکی از معروف ترین سارقان تلفن همراه تهرانی معروف به “آرسن لوپن تهرانی” به همراه اعضای باندش دستگیر شد.

سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح جزئیات فعالیت این باند سارقان تلفن همراه افزود: انتشار عکس و فیلم سارقان در فضای مجازی باعث شد تا چهار بار مکان خود را تغییر دهند و همین موضوع دستگیری آنها را دشوارتر کرد.”

وی افزود: دو سارق این باند مانند سارقان دیگر هستند اما انتشار عکس و کلیپ آنها باعث شد چندین بار محل خود را تغییر دهند و این امر دستگیری را با مشکل مواجه کرد.

سردار محمدیان تاکید کرد: پلیس برای کشف گوشی های مسروقه تعمیرگاه های تلفن همراه و بازار را زیر نظر دارد اما بیشتر گوشی های سرقتی به خارج از کشور ارسال می شود.

مظنون اصلی این پرونده که امروز به سارق تلفن همراه خیابان استاد معین یا «آرسن لوپن پایتخت» معروف است، 20 ساله است که چندی پیش با پرداخت وثیقه از زندان آزاد شد.

پایتخت آرسن لوپن: بعد از اکران فیلمم فرار کردم

در همین زمینه قاب موبایل معروف تهران گفت: او معتاد نیست و از فقر دزدی کرده است. ما موضوعاتی را از بین افرادی انتخاب کردیم که به صحبت کردن با تلفن توجه داشتند. ما انتخاب می کردیم. محل سرقت برای ما مهم نبود. برای یافتن موضوع مورد نظر در خیابان ها می چرخیدیم.

این متهم که خیاطی می کند، خاطرنشان کرد: یک ماه است که به دلیل اینکه خیاطی کفاف مخارج زندگی ام را نمی دهد، اقدام به سرقت موبایل می کنم. وقتی اولین ویدیوی خود را در شبکه های اجتماعی دیدم، من و همدستم فرار کردیم و بعد از آن هیچ سرقتی انجام ندادیم.

پلیس پایتخت درباره نحوه دستگیری سارق معروف تهرانی و همدستانش توضیح داد: با تلاش فراوان و با وجود سابقه و تغییر مکرر مخفیگاهشان، 2 نفر از اعضای اصلی این باند سارقان و 2 تسهیل گر و خریدار اموال در منازلشان دستگیر شدند. . در منطقه مرکزی تهران

محمد غمخوار، گزارشگر رویدادها در شبکه اجتماعی به صورت نقدی. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.