افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

اعتراض پرسپولیس به جریمه سنگین کامکی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 289827
اعتراض پرسپولیس به جریمه سنگین کامکی – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس جریمه 2 میلیاردی کامکاکی را قبول ندارد و می خواهد به آن اعتراض کند. روز پنجشنبه کمیته انضباطی با اعلام برائت رضا درویش معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با جریمه سنگینی مواجه شد.در این حکم، حسین بادامکی با توجه به مجموع مستندات و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب منتشر شده و […]

باشگاه پرسپولیس جریمه 2 میلیاردی کامکاکی را قبول ندارد و می خواهد به آن اعتراض کند.

روز پنجشنبه کمیته انضباطی با اعلام برائت رضا درویش معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با جریمه سنگینی مواجه شد.
در این حکم، حسین بادامکی با توجه به مجموع مستندات و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب منتشر شده و بیان مطالب غیرفنی علیه باشگاه شاکی (استکلال) و ارکان فدراسیون تخلف کرد و 2 میلیارد تومان جریمه شد.

بادامکی پس از بازی در دو مصاحبه با اصحاب رسانه حاضر در ورزشگاه نسبت به عدم محرومیت امید حمیدی فر پس از بازی با ذوب آهن تردیدهایی را برای هواداران ایجاد کرد.

معاون ورزشی پرسپولیس گفته بود با توجه به بازی بازیکن استقلال (امید حمیدی فر در پایان بازی مقابل ذوب آهن) باید دو یا سه بازی محروم می شد اما برای او حکم تعلیقی در نظر گرفتند. . که این مسائل مشکوک بود و از آنجایی که استقلال در بازی بعدی خود (بازی با فولاد) دو بازیکن محروم داشت، خواستار کمک به این تیم شدند.

کمیته انضباطی به خاطر این سخنان کاماکی را جریمه کرده است اما میزان این جریمه به شدت عجیب است و باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا یک هفته دیگر که وقت دارد به این حکم اعتراض کند.

پیش از این جریمه 2 میلیارد تومانی عبدالله ویسی سرمربی فولاد از 2 میلیارد تومان به 50 میلیون تومان کاهش یافت. دوشنبه شب فرشید سمیعی سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال نیز گفت که جریمه اخیر جواد نکونام که 5 میلیارد تومان اعلام شده، 500 میلیون تومان بوده که تایید نشده است.

کمیته انضباطی در احکام روز پنج شنبه علاوه بر جریمه یک میلیاردی حسین بادامکی، برای سکوت الهام گرفته مربی تیم نساجی نیز دو میلیارد تومان جریمه در نظر گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)