افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اعتراض هواداران پرسپولیس به قیمت و شادی گل استقلال – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 370146
اعتراض هواداران پرسپولیس به قیمت و شادی گل استقلال – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

در حاشیه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم به هواداران پرسپولیس درباره روشن شدن مواد محترقه هشدار داده شد. تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 امشب (جمعه) میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک بود. * برخی از هواداران پرسپولیس قبل از ورود به ورزشگاه به قیمت بلیت این دیدار اعتراض کردند و قیمت بلیت این دیدار را 200 […]

در حاشیه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم به هواداران پرسپولیس درباره روشن شدن مواد محترقه هشدار داده شد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 امشب (جمعه) میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک بود.

* برخی از هواداران پرسپولیس قبل از ورود به ورزشگاه به قیمت بلیت این دیدار اعتراض کردند و قیمت بلیت این دیدار را 200 هزار تومان گران دانستند.

*در حالی که سیستم فروش بلیت بازی پرسپولیس و آلومینیوم دچار مشکل شده بود و در زمان بلیت فروشی موجود نبود، هواداران مجبور به خرید بلیت دو برابری در بازار سیاه شدند.

* هواداران بانوی پرسپولیس برای تماشای دیدار پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه شهدای شهرقدس حاضر شدند.

* اتوبوس پرسپولیس دو ساعت مانده به شروع مسابقه وارد ورزشگاه شد.

*امید عالیشاه بازیکن مصدوم پرسپولیس پس از رهایی از مصدومیت امروز در ترکیب ثابت پرسپولیس حاضر شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* با ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین، هواداران به شدت شاگردان گاریدو را تشویق کردند.

* بلافاصله پس از گل دوم نساجی به استقلال در قائم شهر در سکوهای ورزشگاه شهدای شهر قدس، هواداران پرسپولیس شروع به تشویق کردند.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمد.

* پس از گل اول، هواداران پرسپولیس در آلومینیوم مواد آتش زا و دودزا روشن کردند و بلافاصله از آنها خواسته شد در مسابقات آسیایی از این کار خودداری کنند، زیرا از کنفدراسیون فوتبال آسیا حذف می شوند.

*رجائیان در حاشیه گفت وگو با خبرنگاران به فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه اشاره کرد که هزینه های دربی پایتخت که چهارشنبه 13 مهرماه در محل امام برگزار می شود را پرداخت خواهد کرد. ورزشگاه خمینی اراک در غیر این صورت اجازه ورود نخواهید داشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)