افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اعتراض شدید مدیران پرسپولیس به بخشودگی مهرداد محمدی

  • کد خبر : 374101
اعتراض شدید مدیران پرسپولیس به بخشودگی مهرداد محمدی

آفتاب نیوز: دقایقی پیش رسانه رسمی باشگاه استقلال از عفو مهرداد محمدی خبر داد و نوشت: با نظارت مدیران باشگاه استقلال، محرومیت 6 جلسه ای مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافت تا او بتواند آبی پوشان را در دربی مهم پایتخت همراهی کند. این خبر با توجه به تغییر تصمیم فدراسیون فوتبال در خصوص […]

آفتاب نیوز:

دقایقی پیش رسانه رسمی باشگاه استقلال از عفو مهرداد محمدی خبر داد و نوشت:

با نظارت مدیران باشگاه استقلال، محرومیت 6 جلسه ای مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافت تا او بتواند آبی پوشان را در دربی مهم پایتخت همراهی کند.

این خبر با توجه به تغییر تصمیم فدراسیون فوتبال در خصوص یکی از بازیکنان استقلال در آستانه دربی بزرگ پایتخت، مدیران باشگاه پرسپولیس را به شدت متعجب کرد و آنها چنین تصمیماتی را با تصمیم قبلی فدراسیون فوتبال مقایسه کردند. همان جلسه ای که حدود ساعت 22 تشکیل شد و در آن قانون سقف بودجه اصلاح شد تا به درخواست باشگاه های استقلال و سپاهان پاسخ مثبت داده شود.

در همین راستا یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به خبرروزی گفت:

آیا می توان حکمی را که در کمیته استیناف تایید و صادر شده است باطل کرد؟ چه کسی و چه مرجع رسمی این خبر را تایید کرده است؟ مهرداد محمدی 6 جلسه محروم شد و در هفته دوم و سوم به دلیل فسخ قرارداد با استقلال قرارداد نداشت. به همین دلیل حتی ادعای برخی مبنی بر اینکه محمدی نیمی از زمان خود را در محرومیت گذرانده است صحت ندارد. چرا که این بازیکن تنها در هفته اول و چهارم استقلال در لیست بود و در هفته دوم و سوم به دلیل فسخ قرارداد در لیست استقلال قرار نداشت. پس چگونه بعد از دو جلسه تعلیق، سه جلسه محرومیت او را بخشیدند؟ چه قانونی اجازه چنین بخششی را داده است و چه نهادی عجولانه پس از دو جلسه تحریم و در شرایطی که حتی نیمی از تحریم برای بازیکنی به شهرورد نرسیده است، حکم به کاهش تحریم داده است؟ دقیقاً همان معماهایی که برای تغییر قانون سقف بودجه کنار هم چیده شده بود و شبانه اعلام می شد در حال تکرار است و تکرار این اتفاقات مسیر وقایع رخ داده را کاملا مشخص می کند و به رنگ خاصی گرایش پیدا می کند.

این مسئول افزود:

متأسفانه اخباری می شنویم که نمی توانیم باور کنیم. از جمله اینکه باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال خواستار بخشش روزبه چشمی برای دربی شد و در نهایت وقتی بخشش نشد، از مهرداد محمدی طلب بخشش کردند و این درخواست نیز پذیرفته شد. البته همانطور که گفته شد همه اینها شایعه است و قابل تایید نیست اما امیدواریم اینطور نباشد.

لازم به ذکر است تا ساعاتی دیگر واحد حقوقی باشگاه پرسپولیس پس از بررسی همه جانبه این پرونده اعتراض رسمی خود را نسبت به حکم جدید مهرداد محمدی اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.