افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اعتراض ذوب آهن به عدم محکومیت اسدبیگی رد شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 204140
اعتراض ذوب آهن به عدم محکومیت اسدبیگی رد شد – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف نظرات خود را در مورد چندین پرونده صادر کرد. با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان به وکالت 1- آقای سینا اسدبیگی با وکالت آقای مهدی تقی زاده 2- باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، به موجب آن حکم رد تجدیدنظرخواه اول از طرف […]

کمیته استیناف نظرات خود را در مورد چندین پرونده صادر کرد.

با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان به وکالت 1- آقای سینا اسدبیگی با وکالت آقای مهدی تقی زاده 2- باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، به موجب آن حکم رد تجدیدنظرخواه اول از طرف تجدیدنظرخواهان به دلیل تخلف از مقررات و الحاق بازیکن سینا اسدبیگی به تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس تهران صادر شده است. شرح داشتن قرارداد با تجدیدنظرخواه با عنایت به مفاد پرونده و عنایت به اظهارات طرفین و دفاتر اسناد رسمی و شهود و پیش نویس قرارداد مورد اختلاف که متضمن قول به استخدام بازیکن و تنظیم قرارداد اصلی بر اساس مقررات و دستورالعمل های صادره می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه بازیکن طلبکار قرارداد قبلی است، عدم پرداخت مطالبات وی به نوعی منوط به تنظیم قرارداد جدید شده است. کاشف بر اساس قرارداد بازیکن قرارداد نمی بندد. موافقت، لذا با عنایت به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، به استناد ماده 17 آیین نامه کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال، ایراد مؤثری که به سند معترض آسیب وارد می کند، اجرا نمی شود. فدراسیون اگرچه اعتراض رد می شود اما حکم صادره تایید و قطعی می شود.

گفتنی است در کمیته تعیین تکلیف شکایت باشگاه ذوب آهن از سینا اسبدبیقی در رابطه با مطالبه غرامت و اعمال محرومیت، رد شد. شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر پرداخت غرامت نیز رد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)