افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

اعتراض ده وزیر اصلاح طلب-اعتدال گرا از کابینه پزشکان و اصلاح طلبان

  • کد خبر : 323751
اعتراض ده وزیر اصلاح طلب-اعتدال گرا از کابینه پزشکان و اصلاح طلبان

اصلاح طلبان در حالی به کابینه پیشنهادی حمله می کنند که بیش از ده وزیر اصلاح طلب و اعتدالی در کابینه حضور دارند. اسمارتک نیوز نوشت: اصلاح طلبان در حالی به کابینه پبان هادی حمله می کنند که بیش از ده وزیر اصلاح طلب و اعتدالی در آن حضور دارند. پزشکان محمدرضا ظفرقندی را که […]



اصلاح طلبان در حالی به کابینه پیشنهادی حمله می کنند که بیش از ده وزیر اصلاح طلب و اعتدالی در کابینه حضور دارند.






اسمارتک نیوز نوشت: اصلاح طلبان در حالی به کابینه پبان هادی حمله می کنند که بیش از ده وزیر اصلاح طلب و اعتدالی در آن حضور دارند.

پزشکان محمدرضا ظفرقندی را که از حمایت اصلاح طلبان تندرو برخوردار است به وزارت بهداشت برگزیده اند. همچنین انتخاب صالحی امیری برای هریتیج خبر خوبی برای این طیف است. انتخاب میدری به عنوان نماینده نگارنده سریع نامه در مجلس ششم نیز به نفع این جریان است.

رئیس جمهور یک چهره معتدل/اصلاح طلب را برای وزارت راه پیشنهاد کرده است که توسط هیات مدیره انتخاب می شود. در وزارت نفت هم گزینه هایی وجود دارد و خانم صادق و آقای پاک نژاد گزینه های نزدیک به اصلاحات و اعتدال هستند. همچنین انتخاب نوری به وزارت جهاد و همتی در وزارت اقتصاد نیز مشمول همین قاعده است.

در وزارت ورزش یک چهره اصلاح طلب با سابقه ورزشی مطرح شده که سابقه همکاری با رئیس مجلس شهرداری را دارد. چهره معتدلی برای وزارت ارشاد انتخاب شده است. وی در وزارت علوم نیز دبیر دولت روحانی محسوب می شود که چهره ای معتدل است.

بقیه وزرای منتخب حاصل رایزنی های شخصی پزشکان با گروه های مختلف بود و در نهایت کابینه ای با موضوع اصلاح طلبی تشکیل شد. نکته جالب اینجاست که معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر، معاونت اجرایی و علمی و روسای جمهور معتدل و اصلاح طلب هستند اما اصلاح طلبان با حمله شدید به دو وزیر سعی در فشار بر پزشکان دارند.