افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اعتراض باشگاه پرسپولیس به احکام صادره: در اجرای قانون تبعیض قائل نشوید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 128480
اعتراض باشگاه پرسپولیس به احکام صادره: در اجرای قانون تبعیض قائل نشوید – پرسپولیس نیوز

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس همواره اولین تبعیت از قوانین و مقررات فوتبال بوده و خواهد بود و بر رعایت و اجرای عادلانه قوانین و پرهیز از تبعیض اصرار دارد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در پی اعلام تصمیمات کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص محکومیت؛ باشگاه، مدیرعامل، مربی و مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اعتراض […]

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس همواره اولین تبعیت از قوانین و مقررات فوتبال بوده و خواهد بود و بر رعایت و اجرای عادلانه قوانین و پرهیز از تبعیض اصرار دارد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در پی اعلام تصمیمات کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص محکومیت؛ باشگاه، مدیرعامل، مربی و مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اعتراض به این تصمیمات، از ریاست محترم فدراسیون فوتبال تقاضای اجرای این تصمیمات و قوانین مستند فوتبال برای تمامی باشگاه ها را دارند زیرا مخالفت خواهند کرد. تبعیض در این زمینه .
باشگاه پرسپولیس معتقد است؛ قانون باید عاری از تبعیض باشد و قانون زمانی معتبر، قابل قبول و تعیین کننده می شود که همه به آن احترام بگذارند. وقتی در اجرای قانون تبعیض وجود داشته باشد قطعا هرج و مرج و نابهنجاری بیشتر نمایان می شود.
از سوی دیگر، تداوم، توسعه و اجرای برنامه ها، برنامه ریزی ها و گسترش فضای سالم جوانمردی، شجاعت و پهلوانی در یک فضا، شکل واقعی خود را در سطح ورزش و به ویژه فوتبال نشان می دهد که همه می توانند یکدیگر را با هم ببینند. . چشم و در قالب قانون.
بدون شک باشگاه پرسپولیس به قانون، قانون گذاران و تصمیم گیرانی که بدون تبعیض باشگاه ها و افراد اجرا را پیش می برند، احترام می گذارد و امیدواریم این قوانین برای همه به یک شکل محاسبه و اجرا شود.
باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای حمایت از اجرای مطلق قانون اعلام می کند و امیدوار است مسیر توسعه فوتبال با برابری و عدالت و با حذف حاشیه نشینان مختلف هموار شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)