افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
11

اعتبار مک گریف در تقابل با محکومیت اوراق قرضه، کلمنس

  • کد خبر : 2936
اعتبار مک گریف در تقابل با محکومیت اوراق قرضه، کلمنس

کمیته تالار مشاهیر متشکل از مدیران و بازیکنان بیسبال، نوع بازیکنی را که در کوپرستاون می‌خواهند و نمی‌خواهند، به وضوح بیان کردند. سن دیگو – شانزده نفر یکشنبه وارد اتاقی شدند تا تصمیم بگیرند که آیا بری باندز، راجر کلمنس یا فرد مک گریف، در میان دیگران، باید به تالار مشاهیر معرفی شوند. آنها به […]


کمیته تالار مشاهیر متشکل از مدیران و بازیکنان بیسبال، نوع بازیکنی را که در کوپرستاون می‌خواهند و نمی‌خواهند، به وضوح بیان کردند.

سن دیگو – شانزده نفر یکشنبه وارد اتاقی شدند تا تصمیم بگیرند که آیا بری باندز، راجر کلمنس یا فرد مک گریف، در میان دیگران، باید به تالار مشاهیر معرفی شوند. آنها به اتفاق آرا در مورد اینکه مک گریف متعلق است و با توافقی قاطع که باندز و کلمنز به آن تعلق ندارند، کنار رفتند. به روز داوری خوش آمدید، نه فقط یک لحظه بلکه یک دوره.

کمیته عصر بیسبال معاصر تالار مشاهیر فاحش ترین اشتباه نویسندگان دهه گذشته را با انتخاب مک گریف برطرف کرد. مک گریف که هرگز نتوانست 40 درصد آرا را در 10 بار در برگه رای نویسندگان به دست آورد، رای هر مرد و زن حاضر در آن اتاق را به دست آورد – در چنین کمیته هایی نادر است که حتی باد سلیگ هم از آن خارج نشد.

پاک‌سازی به حماقت اکثریت نویسندگان اشاره کرد که هرگز از بازیکنی که بیش از 10000 بار به صفحه می‌آمد و یک OPS 0.886 پست کرده بود، عقب نمی‌افتند. فقط 14 بازیکن دیگر که به یک برگه رای تالار مشاهیر رسیدند – و به PED متصل نبودند – برای مدت طولانی به این خوبی ضربه زدند و هر یک از آنها تالار مشاهیر دایره داخلی بودند.

مک گریف در رای نویسندگان در مقایسه با مصرف کنندگان استروئید آسیب دید. او عناوین خانگی را با 36 و 35 هومر قبل از بازیکنان به دست آورد و تعداد آنها کارتونی شد. به عنوان مثال، وقتی در سال 1999 به 32 هومر رسید، هفدهم شد. حداقل نیمی از اسلاگرهای جلوتر از او به استفاده از PED متصل بودند.

سپس روز قیامت فرا رسید. PED ها در این دوره پیروز شدند، اما در آن اتاق شکست خوردند، و سیگنالی را به Bonds، Clemens و امثال آن ارسال کردند که یک هفته کمتر از پانزده سالگی گزارش میچل، تحقیقات 20 ماهه ای که نام آنها در سراسر آن وجود داشت. سیگنال: فراموشش کن، در آینده ای قابل پیش بینی وارد تالار مشاهیر نخواهی شد.

فرد مک گریف

جورج گوژکوویچ/گتی ایماژ)

این کمیته ها پشتوانه های مهمی برای روند رأی گیری نویسندگان هستند. تعداد افراد حاضر در تالار توسط این کمیته‌های نظارتی – 180 نفر از 341 نفر یا 53٪ – بیشتر از نویسندگان انتخاب شده‌اند. کمیته ها حذفیات نامزدهایی مانند مک گریف، مینی مینوسو و لری دوبی را برطرف کردند.

بازیکنان تالار مشاهیر، مدیران اجرایی و سه عضو رسانه (که دو نفر از آنها قبلاً به باندز و کلمنس رای داده بودند) این بار کمیته 16 نفره را تشکیل می دادند. برخی تصور می‌کردند که باندز و کلمنز با هیئت داوران همتایان خود بهتر از نویسندگان عمل می‌کنند، زیرا در 10 تلاش با نویسندگان به اوج 66 درصد و 65 درصد رسیده‌اند. (نامزدها برای انتخابات به حمایت 75 درصدی نیاز دارند.) در عوض، آنها خیلی بدتر عمل کردند. اعضای سالن و نمایندگان آنها روشن کردند که آنها را در باشگاه خود نمی‌خواهند.

تالار نتایج کامل رای گیری را اعلام نمی کند. این کار را برای جلوگیری از شرمساری نامزد انجام می دهد. فیدرهای پایین فقط با کسب “کمتر از چهار رای” اعلام می شوند. ممکن است سه باشد ممکنه صفر باشه اما نیازی به مالیدن آن نیست. این حمایتی است که Bonds و Clemens دریافت کردند: خیلی کم است که حتی نمی توان به آن اشاره کرد.

این میراث PED ها است. بازیکنانی که از آن‌ها استفاده می‌کردند، تصمیم آگاهانه‌ای گرفتند تا بستر رقابت را حرام کنند: بازی جوانمردانه. قوانین یا بدون قوانین، آنها این کار را انجام دادند زیرا می دانستند اگر راز آنها کشف شود ممکن است عواقبی داشته باشد، به همین دلیل است که این رفتار باید پنهان باشد و حتی یک نسل بعد هرگز نمی توان آن را پذیرفت.

ما آن را دریافت می کنیم. ما متوجه شدیم که چرا آنها استفاده کردند. از کن کامینیتی، که در سال 2002 به من گفت، تا جیسون گریمزلی، که فقط در مورد آن در کتابی نوشت، بسیاری استفاده از PED را به عنوان قیمت منطقی رقابت دیدند و برای آن عذرخواهی نکردند. اما جشن انتخاب با بالاترین افتخار در ورزش؟ این پل برای افراد زیادی بسیار دور است.

خواه 300 نویسنده، 16 نفر در یک اتاق یا نمونه‌گیری تصادفی از ده‌ها نفر در خیابان، 75 درصد از افرادی را پیدا نمی‌کنید که فکر می‌کنند استفاده از PED باید معذور یا تجلیل شود. اکثریت ممکن است – همانطور که در مورد نویسندگان اتفاق افتاد – اما نه چنین اکثریت فوق العاده.

شانس تالار مشاهیر برای راجر کلمنز، چپ، و بری باندز پس از آخرین شکست آنها بسیار ضعیف به نظر می رسد.

جف برک / USA TODAY Sports; مارک جی. ربیلاس / USA TODAY Sports

باندز و کلمنس 11 ترک در هال داشته اند و هر کدام 0 به 11 هستند، از جمله 0 به 2 با دو بدنه مجزا در 11 ماه گذشته. شانس بعدی آنها حداقل تا سال 2025 نخواهد بود. یک کمیته غربالگری تصمیم خواهد گرفت که آیا آنها باید به رای بعدی بازیکنان معاصر برگردند یا خیر. مارک مک گوایر هنوز فرصت دومی دریافت نکرده است. و بازیکنانی مانند سامی سوسا، جف کنت، کنی لوفتون، دوایت ایوانز، لو ویتاکر، کیت هرناندز، دیوید کون و برنی ویلیامز به دنبال اولین ضربه خود در شانس دوم سالن خواهند بود.

اینکه باندز و کلمنز این بار انتخاب نشدند، خیره کننده نیست. سطح ضعیف حمایت آنها است. تقریباً به همان اندازه خیره کننده بود که حمایت کم از کرت شیلینگ، که به عنوان یک نامزد، دان دریسدیل با فرماندهی بهتر و تاریخچه پس از فصل بهتر و یک حساب توییتر بحث برانگیز است، خیره کننده بود. شیلینگ تنها هفت رای کسب کرد. او مدت‌ها پس از اتمام بازی به دلیل زبان ناپسندش از سالن خارج می‌شود. هیچ نامزدی مثل او وجود ندارد.

مک گریف ممکن است نامزد “ایمن” در رای گیری پر از جنجال به نظر می رسید، اما در واقع او باید مدت ها پیش در سالن می بود. متن اینجا مهم نبود. حرفه او غیرقابل بحث بود. او 493 هوم ران (بیشترین رکورد تا به حال برای افرادی که قبلا انتخاب نشده بودند و توسط PED ها آلوده نشده بودند)، یک OPS 0.917 در 50 بازی پس از فصل ارسال کرد، سومین بازی های برتر را در پایه اول انجام داد و OBP و درصد شلختگی بهتر و بیشتر داشت. 100-RBI و فصل 30 هومر نسبت به ادی موری. برای کسی که بعد از انتخاب شدن گفت: “من از تیم دبیرستانم حذف شدم” بد نیست.

مک گریف، که آخرین بازی خود را 18 سال پیش انجام داد، گفت: “به خوبی ارزش صبر کردن را داشت.”

حتی در بهترین لحظه زندگی بیسبال خود، مک گریف مجبور بود بحث های PED را تحمل کند. او نمی گفت، اما کاندیداتوری او توسط کسانی که از PED استفاده می کردند آسیب دید.

او گفت: “می دانم که برای این بازی خیلی تلاش کردم، سخت کار کردم تا به این نقطه برسم.” بیرون رفتم و بازی را طوری انجام دادم که قرار است بازی شود.

طولی نکشید که در کنفرانس تلفنی از او در مورد اوراق قرضه سؤال شد.

مک گریف که همیشه با کلاس بود، گفت: «راستش، در حال حاضر من فقط از این شب لذت می برم. ما می توانیم در مورد آن بحث کنیم. زیاد بهش فکر نکردم کمی فکر می کنم.»

در جولای آینده، مک گریف در کوپرستاون، مکانی که او می‌گوید هرگز ندیده است، روی یک تریبون می‌ایستد و به‌عنوان تالار مشاهیر تازه ساخته شده سخنرانی خواهد کرد. ممکن است تنها اسکات رولن، کاندیدای بازگشته در برگه رای نویسندگان با بیشترین حمایت (63%) به او بپیوندد، مگر اینکه معتقد باشید کارلوس بلتران می تواند در اولین تلاش خود با وجود لکه دار شدن دزدی تابلوی Astros، حمایت 75 درصدی را به دست آورد. رسوایی شاید خیلی طول کشیده باشد، اما قضاوت در نهایت به سمت مک گریف رسید.

پوشش بیشتر MLB:
• امضای خوزه آبرو به Astros کمک می کند تا به وضعیت امپراتوری شیطانی نزدیک شود
• اسرار بیسبال ‘Treehugger’ پارچ
• همه فیلدرهای مرکز ستاره کجا رفته اند؟
• چانه زنی های بیسبال: پنج نماینده رایگان کم ارزش هنوز در دسترس هستند
• پنج بهترین مناسب برای هارون قاضی



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.