افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

اعتبارات فدراسیون تیراندازی 324 درصد رشد کرد – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 395327
اعتبارات فدراسیون تیراندازی 324 درصد رشد کرد – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شروین اسبقیان در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی وی گفت: ابتدا به روح شهدای مقاومت و همچنین سید حسن نصرالله، سردار نیل فروشان و یارانشان درود می فرستم. ضمناً این اتفاق را تبریک می گویم زیرا در روزهای اجرای عملیات صادق 2 هستیم. باید بگویم که چهار افتخار بزرگ به دست […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شروین اسبقیان در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی وی گفت: ابتدا به روح شهدای مقاومت و همچنین سید حسن نصرالله، سردار نیل فروشان و یارانشان درود می فرستم. ضمناً این اتفاق را تبریک می گویم زیرا در روزهای اجرای عملیات صادق 2 هستیم. باید بگویم که چهار افتخار بزرگ به دست آمده است. نخست وزیر امور خارجه در اوج حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان به این کشور سفر کرد.

وی افزود: دومین افتخار سفر رئیس جمهور محترم جناب آقای المدیکیان به قطر بود که وقتی خبرنگار در این باره از ایشان سوال کرد گفت: اگر قرار است بمیریم بهتر است با شهادت بمیریم. ” سومین افتخار حضور پرشور مقام معظم رهبری در نماز جمعه و استقبال پرشور مردم بود در حالی که نتانیاهو ترسو وارد لانه موش شده بود و سران اقتدار ایران را به جهانیان نشان دادند. چهار رئيس انقلابي شوراي اسلامي كه با هواپيما به بيروت رفتند و فرود آمدند، همه بايد به اين رفتارهاي مستبدانه مسئولان اقتدار بدهيم.

وی افزود: فضای فدراسیون تیراندازی فضایی ارزشمند و معنوی است و در رأس آن یکی از یادگارهای دفاع مقدس قرار دارد که در راستای منویات مقام معظم رهبری سربلند بوده است. در خصوص این شارژ معنوی و حضور مدیران انقلابی از فدراسیون تیراندازی انتظاراتی داریم. گفتند چرا وزارت ورزش به فدراسیون تیراندازی کم توجهی می کند. البته معتقدم همه افراد و دولت ها تمام تلاش خود را کرده اند.

اصبغیان تاکید کرد: فکر می کنم همه روسای هیئت ها تلاش می کنند اما این تلاش یک درجه دارد. واقعیت این است که اتفاقی که امسال در بحث اعتبارات ورزشی افتاد بی نظیر است. می دانم که این ارقام هنوز پایین است، اما اراده مسئولان وزارت ورزش مهم است. اعتبارات فدراسیون 324 درصد رشد داشته است. برای اولین بار در تاریخ تجهیزاتی که بالغ بر 50 میلیارد تومان می شود به شکل ویژه ای دیده شده است. شرایط تحریم ناجوانمردانه ای وجود دارد، اما باید سخت کار کنید. اراده وزارت ورزش کمک است و این افزایش اعتبارات نیز به همین سمت می رود.

معاون قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش گفت: رویکرد این فدراسیون معنوی و ارزشمند است. امسال سال جهش مولد با مشارکت مردمی است. این جهش زمانی رخ می دهد که به تولید ملی توجه کنیم. هم ما و هم فدراسیون این رویکرد را داریم. من موضوع برگزاری المپیاد استعدادیابی را دنبال می کنم، اما در نظر داشته باشید که تغییرات کمی آسیب زا هستند. البته با توجه به شناختی که از دنیای مالی دارم و توجه به مبحث استعدادیابی، این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی یادآور شد: دو هدف مهم در پیش داریم. اولین نکته این است که بازی های آسیایی ناگویا را داریم که اولین گام برای موفقیت در آن رویداد است و این اولین هدف ماست. موضوع دوم این است که در المپیک لس آنجلس باید بارها پرچم ایران را بالا ببریم. امروز باید به همه اعضای مجمع بگویم که هر طلا خاری در چشم دشمنان است چرا که با پخش سرود ایران استکبار جهانی ناراحت و عصبانی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.