افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اظهار نظر سرمربی السد قطر درباره دیدار مقابل استقلال

  • کد خبر : 381337
اظهار نظر سرمربی السد قطر درباره دیدار مقابل استقلال

آفتاب نیوز: الساد قطر روزهای پرنوسانی را در لیگ ستارگان سپری می کند و کسب 9 امتیاز در 6 بازی شاگردان فلیکس سانچز را از کورس قهرمانی دور نگه داشته است. نکته جالب اینکه سانچز نیز در خطر حذف از هدایت السد قرار داشت و دیدار امشب با استقلال در لیگ برتر آسیا از اهمیت […]

آفتاب نیوز:

الساد قطر روزهای پرنوسانی را در لیگ ستارگان سپری می کند و کسب 9 امتیاز در 6 بازی شاگردان فلیکس سانچز را از کورس قهرمانی دور نگه داشته است. نکته جالب اینکه سانچز نیز در خطر حذف از هدایت السد قرار داشت و دیدار امشب با استقلال در لیگ برتر آسیا از اهمیت ویژه ای برای السد برخوردار بود. آنها پیروز شدند و از حریف ایرانی خود در جدول لیگ برتر پیشی گرفتند.

سانچز که در بازی امشب 2 گل به دست آورد، جایگاه خود را روی نیمکت السد تقویت کرد. بهترین بازیکن جدال با استقلال حضور داشت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. سرمربی جوان اما باتجربه السد در صحبت های کوتاه خود پس از دوئل با استقلال به سختی های بازی امشب واکنش نشان داد و از عملکرد بازیکنانش صحبت کرد.

میانگین امتیاز السد در لیگ برتر خوب است

فلیکس سانچز که از نتیجه راضی بود، اظهار داشت: به بازیکنان الساد بابت این پیروزی و بازی خوبشان تبریک می گویم، بازی مقابل استقلال سخت بود اما توانستیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را کسب کنیم. چهار امتیاز از دو بازی در لیگ برتر آسیا که میانگین خوبی برای السد است و سعی می کنیم در بازی های بعدی امتیاز بیشتری کسب کنیم.

در لیگ الیت آسیا همه بازی ها سخت است اما…

اکرم عفیف که در ادامه درخشش خود مقابل تیم های ایرانی و کسب یک ضربه پنالتی و سپس گلزنی امشب پس از پایان جدال با استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص بازی امشب گفت: این پیروزی را به هواداران آل تبریک می گویم. لیگ برتر آسیا همه بازی‌ها سخت است و امیدوارم در بازی‌های خانگی پیروز شویم و در بازی‌های خارج از خانه هم حداکثر امتیاز را بگیریم.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.