افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

اظهارات مکرر وزیر خارجه آمریکا علیه ایران

  • کد خبر : 388933
اظهارات مکرر وزیر خارجه آمریکا علیه ایران

به گزارش مانیبان، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر 2023 بیانیه ای صادر کرد و با تکرار ادعاهای ضد ایرانی خود از جامعه جهانی خواست از ایران حمایت کند. ” علیه حماس و دیگر گروه ها.” تروریست های منطقه را که […]


به گزارش مانیبان، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر 2023 بیانیه ای صادر کرد و با تکرار ادعاهای ضد ایرانی خود از جامعه جهانی خواست از ایران حمایت کند. ” علیه حماس و دیگر گروه ها.” تروریست های منطقه را که مسئول این همه مرگ، ویرانی و بی ثباتی هستند، محکوم کنید.”

بلینکن در بیانیه ای که توسط وزارت امور خارجه منتشر شد، گفت: امروز ما سالگرد غم انگیز و ویرانگر را گرامی می داریم.

بلینکن گفت که حمله 7 اکتبر “یک سال درگیری با عواقب غم انگیز برای مردم فلسطین آغاز شد.”

وی تصریح کرد: ایالات متحده از کشته شدن همه بیگناهانی که در 7 اکتبر و سال بعد از آن جان باختند ناراحت است، زمان دستیابی به یک توافق آتش بس است که گروگان ها را به خانه بازگرداند، درد و رنج اسرائیلی ها و فلسطینی ها را کاهش دهد. ” و سرانجام به این جنگ پایان داد.»

بلینکن از سایر کشورها خواست تا «در برابر تروریسم و ​​افراط گرایی خشونت آمیز، از جمله مراکزی که از گروه هایی مانند حماس، به ویژه ایران حمایت می کنند، محکم بایستند».

وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: جامعه بین المللی نیز باید در برابر تروریسم و ​​افراط گرایی خشونت آمیز از جمله منابع حمایت از گروه هایی مانند حماس محکم بایستد. باید حمایت ایران از حماس و دیگر گروه های تروریستی در منطقه را که مسئول این همه مرگ، ویرانی و بی ثباتی هستند، محکوم کند.

بلینکن افزود: «ما بر تعهد خود به صلح و ثبات پایدار در سراسر منطقه و آینده مشترک اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها با معیارهای برابر از امنیت، کرامت، فرصت و آزادی ثابت قدم می‌مانیم».

منبع: ایرنا


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.