افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
2

اظهارات مدیر مرکز ورزشی انقلاب در مورد مرگ یک شناگر حرفه ای در استخر

  • کد خبر : 206965
اظهارات مدیر مرکز ورزشی انقلاب در مورد مرگ یک شناگر حرفه ای در استخر

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمد محمدی مدیر مجموعه ورزشی انگله بال تهران در خصوص فوت یک نفر در استخر خورشیدی مجموعه الگلبال گفت: ابتدا به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می کنم. این شخص عزیز . واقعاً روز غم انگیزی برای ما بود. این خبر را ساعت 9:30 صبح به ما دادند و […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمد محمدی مدیر مجموعه ورزشی انگله بال تهران در خصوص فوت یک نفر در استخر خورشیدی مجموعه الگلبال گفت: ابتدا به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می کنم. این شخص عزیز . واقعاً روز غم انگیزی برای ما بود. این خبر را ساعت 9:30 صبح به ما دادند و ما در استخر حاضر شدیم و پیگیری کردیم. گزارش اولیه قبلاً به دست ما رسیده است.

وی ادامه داد: نام فرد فوت شده علیرضا بمبئی است که از اعضای گروه ما بود و در این گروه به صورت حرفه ای شنا می کرد. او یک شناگر حرفه ای است و امروز با یکی از دوستانش به استخر آمده است. ظاهراً او یک بیماری زمینه ای دارد و متأسفانه در یک مقطع در آب دچار حمله می شود. خیلی سریع او را از آب بیرون آوردند، اما چون در آب تشنج کرده بود، احیا جواب نداد. به پلیس خبر دادیم و سریع آمدند و گزارش دادند و بعد پزشکی قانونی جسد را برد تا نظر کارشناسی بدهد.

مدیر مجتمع الغنب با بیان اینکه این استخر متعلق به بخش خصوصی است، تصریح کرد: در مجموعه ما هر ماه همکاران تمامی مدارک از جمله بیمه و تجهیزات را بررسی می کنند. استخر آفتاب یکی از استخرهای خوب تهران است و همیشه نکات ایمنی را رعایت می کند. حادثه امروز همه را متاثر کرد.

محمدی در پاسخ به شایعه عدم حضور ناجیان غریق در محل حادثه، به تسنیم گفت: ناجیان غریق حضور داشتند. علاوه بر این، او یک شناگر حرفه ای بود. در مجموعه آفتاب چندین استخر داریم که یکی از آنها برای حرفه ای ها است. این فرد نیز در همان گروه حرفه ای حضور داشت اما چون تشنج در زیر آب رخ داد عملیات احیا جواب نداد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.