افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اظهارات متناقض درباره فدراسیون ژیمناستیک / خودداری از انتخاب سرپرست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 28089
اظهارات متناقض درباره فدراسیون ژیمناستیک / خودداری از انتخاب سرپرست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در سوم اسفندماه با حواشی فراوان برگزار شد. در آن انتخابات با ترکی تعداد زیادی از اعضای جماعت عابد را همراهی می کردند. شما پرداخت کردید مانند رئیس این فدراسیون انتخاب شد. البته بعد از انتخاب شما پرداخت کردید و گزارشی که یوسف الطبا نماینده فدراسیون جهانی ماهیت […]

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در سوم اسفندماه با حواشی فراوان برگزار شد. در آن انتخابات با ترکی تعداد زیادی از اعضای جماعت عابد را همراهی می کردند. شما پرداخت کردید مانند رئیس این فدراسیون انتخاب شد. البته بعد از انتخاب شما پرداخت کردید و گزارشی که یوسف الطبا نماینده فدراسیون جهانی ماهیت ریاست را ارائه کرد شما پرداخت کردید در انتخابات مورد بازجویی قرار گرفت. از همین رو مسئولان ورزش کشور برای پاسخگویی به بلاتکلیفی های انتخابات این فدراسیون سه ماه فرصت دادند.

فرصت سه ماهه برای توضیح برخی از بلاتکلیفی های انتخابات فدراسیون ژیمناستیک 31 تیرماه به پایان رسید و شنیده ها حاکی از آن است که احتمالاً انتخابات فدراسیون ژیمناستیک لغو شده و به زودی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک انتخاب خواهد شد. البته آرش فرهادیان، مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش در گفتگوی کوتاه با خبرنگار مهر، انتخاب سرپرست برای این فدراسیون را رد کرد. ولی مناف هاشمي رئيس و دبيركل كميته ملي المپيك در تازه ترين اظهارات خود گفت: براي اينكه ورزش كشور آسيب نبيند، وزارت تمرین هماهنگ و بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

با توجه با توجه به شرایط ژیمناستیک به نظر می رسد احتمال انصراف از انتخابات در دستور کار قرار گرفته و به زودی ناظر برای این فدراسیون تعیین شود چرا که در این صورت می توان به ورزش کشور آسیب وارد کرد.

آیا دوباره ژیمناستیک تحت نظارت است؟

فدراسیون ژیمناستیک یکی از بلاتکلیف ترین فدراسیون ها در ورزش ایران است. 28 تیر 1400 در زمان صدارت زهرا که یک پورتال به پایان رسید. ولی پس از 6 ماه، در دی ماه 1400، ریاست این فدراسیون را به او واگذار کرد; وزارت ورزش روز 3 دی ماه احمدی را به عنوان سرپرست این فدراسیون معتبر انتخاب کرد. با پایان دوره 6 ماهه احمدی در فدراسیون ژیمناستیک، این وزارتخانه تصمیمی به برگزاری انتخابات نگرفت و این بار طاهر علوی را به عنوان سرپرست انتخاب کرد. البته جان ولی . علوی او تنها یک روز در این فدراسیون حضور داشت و به دلیل عوارض حمید سجادی حکم سرپرستی زهرا مرزوقی را صادر کرد.

حضور مرزوقی در فدراسیون ژیمناستیک نزدیک به دو ماه بود و سپس عابد شما پرداخت کردید او به عنوان سرپرست انتخاب شد. شما پرداخت کردید در 24 مارس، در یک انتخابات پر حاشیه برای رئیس این فدراسیون انتخاب شد ولی اکنون شنیده می شود که پس از گذشت 4 ماه از ریاست جمهوری، انتخابات باطل می شود و به جای او یک مسئول انتخاب می شود. مضمونی که فرهادیان آن را رد کرد ولی همه جا شنیده می شود که حتی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون جهانی ژیمناستیک اعلام کرده که انتخابات این فدراسیون لغو شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.