افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

اظهارات عجیب جواد لاریجانی/ مواضع پورمحمدی و پزشکان مست است/ جلیلی دقیق، قالی باف ثروت!

  • کد خبر : 304307
اظهارات عجیب جواد لاریجانی/ مواضع پورمحمدی و پزشکان مست است/ جلیلی دقیق، قالی باف ثروت!

جواد لاریجانی، تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه سیاسی سپهر خبرگزاری فارس به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: مواضع پورمحمدی و پزشکان از یک خط تقسیم می شود. اگر به ترکیب سیاسی نگاه کنید، ترکیب 4 و 2 است، مثلاً من صحبت های آقای البادزیکیان و آقای پورمحمدی را شنیدم. به گزارش فارس، لاریجانی تاکید کرد: از نظر […]

جواد لاریجانی، تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه سیاسی سپهر خبرگزاری فارس به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: مواضع پورمحمدی و پزشکان از یک خط تقسیم می شود. اگر به ترکیب سیاسی نگاه کنید، ترکیب 4 و 2 است، مثلاً من صحبت های آقای البادزیکیان و آقای پورمحمدی را شنیدم.

به گزارش فارس، لاریجانی تاکید کرد: از نظر همسویی سیاسی اگر بررسی کنیم تقسیم بندی 4 و 2 کاندیدا وجود دارد. حالا شاید اگر جلوتر برویم ترکیب نهایی کاندیداها دو یا سه نفر باشد که منطقی تر است و در این انتخابات مردم بتوانند انتخاب خوبی داشته باشند. من تفاوتی در نظر پزشکان و پورمحمدی نمی بینم، الان ادبیات آنها فرق کرده است، اما ماهیت کار انتخاباتی همین است.

کدام نامزدها می توانند با یکدیگر به توافق برسند؟

این تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: به نظر من سایر نامزدها دلایلی برای اجماع دارند. به نظر من نزدیک ترین افراد از نظر رای باید بنشینند و به کار خود ادامه دهند. افرادی که گرایش های سیاسی آنها به هم نزدیک است نباید همدیگر را تخریب کنند، زیرا اگر همدیگر را تخریب کنند، حتی اگر بعداً به هم بپیوندند، پیروان آنها وارد سبد رأی یکدیگر نمی شوند.

لاریجانی تاکید کرد: یعنی باید راهبرد درست را انتخاب کنیم. گاهی می بینم کاندیداها برای نامزدهای خودشان تبلیغات بدی می کنند، این یک اشتباه استراتژیک است.

جلیلی یکی از دقیق ترین کارشناسان است.

وی افزود: برخی از نظر تفکر و برنامه ریزی قوی هستند و برخی دیگر از نظر اجرا قوی هستند. آقای جلیلی از نظر صحت اولیه برنامه ها کاملاً عملی است و یکی از دقیق ترین کارشناسان است. او بیش از 150 مکان را در سراسر کشور از نزدیک دیده است و علاقه مند بود که ببیند سرنخ مشکلات کجاست. این شخص یک سرمایه بزرگ برای کشور است. هر رئیس جمهوری که سر کار می آید به این افکار نیاز دارد.

قالی بافی برای کشور ثروت است.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به سوابق اجرایی قالیباف گفت: آقای قالیباف سابقه اجرایی بالایی دارد و این ثروت و توانمندی است. چه در سپاه بود و چه زمانی که در شهرداری تهران کار می کرد، سابقه اجرایی مثبتی داشت. من فکر می کنم که اصولاً زمینه های اجماع وجود دارد و ما باید در مورد سرمایه گذاری های خود به اجماع برسیم.

29215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=304307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.