افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

اظهارات رقیب رئیسی در انتخابات خبرگان علیه دولت روحانی در تبلیغات تلویزیونی اش!

  • کد خبر : 209507

ایرنا: نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: حضور در انتخابات امسال با هدف تامین امنیت ملی و افزایش قدرت بازدارندگی ایران است. حجت الاسلام والمسلمین سید حسن روحبخش روز سه شنبه در اولین برنامه تلویزیونی خود که از سیمای خراسان جنوبی (شبکه خاوران) پخش شد، افزود: اگر ایران تهدید کند دیگران […]

اظهارات رقیب رئیسی در انتخابات خبرگان علیه دولت روحانی در تبلیغات تلویزیونی اش!ایرنا: نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: حضور در انتخابات امسال با هدف تامین امنیت ملی و افزایش قدرت بازدارندگی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن روحبخش روز سه شنبه در اولین برنامه تلویزیونی خود که از سیمای خراسان جنوبی (شبکه خاوران) پخش شد، افزود: اگر ایران تهدید کند دیگران به آن توجه می کنند مثلا اگر اسرائیل را تهدید کند. اسرائیل به کردها توجه خواهد کرد زیرا می داند که مردم ایران در انتخابات شرکت کردند و در کنار دولت هستند.

وی گفت: ایران با دیگر کشورهای غربی تفاوت دارد زیرا به رای مردم توجه نمی کنند اما ایران وابسته به رای مردمش است.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری افزود: کسانی که در دولت قبل مسئولیت داشتند و با صدای بلند خستگی ملت را فریاد می زدند، خواسته یا ناخواسته در جنایت علیه مردم غزه شریک هستند زیرا این بازدارندگی را کاهش داده اند.

وی در معرفی بیشتر خود بیان کرد: بیش از 40 سال است که در حوزه های علمیه قم و مشهد مشغول به تحصیل و تدریس هستم و برادرانم نیز لباس روحانیت می پوشند.

حجت الاسلام و المسلمین روحبخش گفت: در این دوره شرایط برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری سخت بود و بر خود واجب می دانستم که حضور داشته باشم.

وی افزود: شنیده ام که در خراسان جنوبی تنها یک نامزد وجود دارد.تصمیم گرفتم به این حوزه بیایم تا انتخابات شورانگیز باشد و قدردان نعمت های نظام و حکومت برای دین و دین باشیم.

کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه خراسان جنوبی تصریح کرد: اهالی این استان به حضور در جبهه های جنگ و حضور فعال در پای صندوق های رای شهره هستند و طبق آمار دارای بالاترین حد نصاب را در این زمینه دارند و اغلب رفقای دارند که این مطالبی را شنیده ام که در خراسان جنوبی توانسته اند تبلیغ کنند.

وی همچنین به فضیلت های ماه شعبان اشاره و تصریح کرد: ماه شعبان ماه رسول خداست و باید دانست که خداوند در این ماه چه برکاتی قرار داده و پیامبر (ص) را به هدایت بشریت . .

حجت الاسلام و المسلمین روحبخش به جایگاه سلام شعبانیه اشاره کرد و گفت: بنابراین انسان باید در میان مشکلات وحشتناک به اهل بیت علیهم السلام متوسل شود و چه اشکالی دارد جز عدم رجوع به الهی. ? آزمایشات، زیرا اگر انسان تنها بماند و اگر تسلیم آموزه های آزمایش الهی نشود، انسان حیوان می شود.

وی افزود: امروز در دنیا می بینیم که یک محروم از وحی چگونه انسان های دیگر را می کشد، حوادث غزه پیش روی ماست و این فرد از تعالیم انبیا و اهل بیت بسیار دور است که ذهن خود را زیر سوال می برد. آموزه های مکتب انبیا و اهل بیت». او چنین چیزهای بدی نداده و رنج نمی برد.

کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: از این رفتارهای نادرست و نادرست، وحشتناکتر سراغ دارید؟ همه اینها برای این است که ما را از مکتب انبیا و زیارات معصومین دور کنند، جهل و نادانی که در جامعه ما فراگیر شده است ناشی از دوری از معارف اهل بیت و سوار نشدن به کشتی نجات آنهاست. زیرا تنها راه نجات این است که نزد اهل بیت بروید و از آن استفاده کنید. این علم شماست

وی با بیان اینکه نور راه ما کلام انبیا و معصومین است، تصریح کرد: راه شناخت خداوند به این معناست که همه چیز کمی و عددی است و می تواند کم و زیاد شود که در سوره توحید نیز برای چه علم آمده است. خداوند از طریق آهنرباهای تطهیر است. شما باید آن را یاد بگیرید.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی 20 اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

استان خراسان جنوبی با 11 شهرستان دارای کرسی مجلس خبرگان رهبری است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.