افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

اظهارات جنجالی خاتمی درباره دادگاه تاج زاده/جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام به روایت/بازخوانی ماجرای مرحوم هاشمی

  • کد خبر : 201680
اظهارات جنجالی خاتمی درباره دادگاه تاج زاده/جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام به روایت/بازخوانی ماجرای مرحوم هاشمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات اکبر هاشمی رفسنجانی را بخوانید. مونتاژ [تشخیص‌مصلحت ‌نظام]وی درباره اختلافات شورای نگهبان و مجلس در مورد لایحه بودجه جلسه فوق العاده داشت. سه ساعت مذاکره شد. بالاخره به نتیجه درستی رسیدیم. در مورد استفاده از منابع مالی [= وام] در خارج نظر مجلس را پذیرفتیم و در چهار […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات اکبر هاشمی رفسنجانی را بخوانید.

مونتاژ [تشخیص‌مصلحت ‌نظام]وی درباره اختلافات شورای نگهبان و مجلس در مورد لایحه بودجه جلسه فوق العاده داشت. سه ساعت مذاکره شد. بالاخره به نتیجه درستی رسیدیم. در مورد استفاده از منابع مالی [= وام] در خارج نظر مجلس را پذیرفتیم و در چهار مورد دیگر نظر دولت را پس دادیم و نظر مجلس رد شد. شورای نگهبان با لایحه دولت مخالفت نکرد و اعضای دولت هم رای دادند. فقط سه نفر رای ندادند. به آقایان [محسن] رضایی [دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام] و [علی] لاریجانی، [رئیس سازمان صدا و سیما]در مورد کیفیت اطلاعیه ها و توضیحات خبرها نظراتی دادم.

بعد از ظهر کمیته ای که ریاست مجلس خبرگان رهبری را برعهده دارد در دفتر من تشکیل جلسه داد تا دستور جلسه فردا آغاز شود. تقریباً همان موضوعاتی بود که در جلسه قبل مطرح شد. آقا [واعظ] طبسی هم شرکت کرد.

تلاشی در اسرائیل برای تشکیل کابینه ائتلافی و اتحادیه اروپا بر اساس پیامدهای احتمالی پیروزی آغاز شده است. [آریل] شارون، [رهبر حزب لیکود]ابراز نگرانی کرده است. در اندونزی، حامیان و مخالفان رئیس جمهور تظاهرات بزرگی ترتیب داده اند.

اختلاف قوه قضائیه و بخشی از دومخردادی ها شدیدتر می شود. آقای دری نجف آبادی [رئیس دیوان عدالت اداری] گفت آقا [سیدمحمد] خاتمی در جلسه هیات رئیسه در قوه قضائیه در خصوص محاکمه آقای … [مصطفی] تاج زاده، [معاون سیاسی وزارت کشور]او توهین کرده و گفته است که باند سعید امامی در قوه قضائیه نفوذ دارد.

۲۱۹۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.