افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

اظهارات این مقام صهیونیست/ در جبهه شمالی چه می گذرد؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369282
اظهارات این مقام صهیونیست/ در جبهه شمالی چه می گذرد؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، شبکه 12 صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی گزارش داد که این رژیم باید برای یک لشکرکشی طولانی و گسترده در شمال آماده شود. این مقام امنیتی تصریح کرد که این عملیات در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی با لبنان قیمت «بالایی» خواهد داشت. اظهارات […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، شبکه 12 صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی گزارش داد که این رژیم باید برای یک لشکرکشی طولانی و گسترده در شمال آماده شود.

این مقام امنیتی تصریح کرد که این عملیات در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی با لبنان قیمت «بالایی» خواهد داشت.

اظهارات این مقام امنیتی پس از آن بیان شد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم نیازمند «تغییر اساسی» در مرز با لبنان است.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که نتانیاهو به «عاموس هوخشتاین» فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور خاورمیانه اطلاع داده است که به دنبال تغییرات اساسی در مرز میان سرزمین های اشغالی و لبنان است.

یواف گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در دیدار با هوخشتاین اظهار داشت که به ویژه پس از گذشت حدود یک سال از آغاز جنگ با حماس در غزه، زمان برای توقف درگیری‌های تقریباً روزانه بین گروه‌های تروریستی غزه به پایان رسیده است. ارتش این رژیم و حزب الله لبنان در مرز گم شده اند.

بر اساس بیانیه نظامی این رژیم، گالانت معتقد است که “تنها راه باقی مانده برای ساکنان شمال اسرائیل برای بازگشت به سرزمین های خود از طریق اقدام نظامی خواهد بود.”

باید گفت؛ از زمان آغاز جنگ غزه در 7 اکتبر، حزب الله و رژیم صهیونیستی هر روز در مرزهای لبنان و ارتش اسرائیل تبادل آتش کرده اند. حزب الله همچنین اعلام کرده است که این حملات از جنوب لبنان برای «حمایت» از نوار غزه انجام می شود.

در این مدت بر اساس آمار خبرگزاری فرانسه دست کم 623 نفر در لبنان به شهادت رسیده اند در حالی که ارتش اسرائیل از کشته شدن 50 صهیونیست خبر داده است.

از سوی دیگر؛ درگیری‌های حزب‌الله و نیروهای این رژیم در مرز لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی، ده‌ها هزار نفر را آواره کرده و نگرانی‌ها را نسبت به گسترش جنگی که بیش از 11 ماه است در نوار غزه ادامه دارد، افزایش داده است.

دو طرف همچنین در تابستان 2006 جنگ ویرانگری را تجربه کردند که منجر به شهادت 1200 نفر در لبنان که اکثرا غیر نظامی بودند و 160 صهیونیست کشته شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.