افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

اظهارات اخیر مسعود البازکیان مایه دلگرمی اهل سنت بود.

  • کد خبر : 299429
اظهارات اخیر مسعود البازکیان مایه دلگرمی اهل سنت بود.

ادور نماینده شورای اسلامی مجلس گفت: طبیب از نظر زبان آذری است، در یکی از شهرهای کردنشین به دنیا آمده و با آداب و سنن کردی آشناست و می توان او را یک شخصیت کامل دانست. آفتاب نیوز: نماینده ادور از شورای اسلامی شهر گفت: طبیب از نظر زبان آذری است، در یک شهر کردنشین […]

ادور نماینده شورای اسلامی مجلس گفت: طبیب از نظر زبان آذری است، در یکی از شهرهای کردنشین به دنیا آمده و با آداب و سنن کردی آشناست و می توان او را یک شخصیت کامل دانست.

آفتاب نیوز:

نماینده ادور از شورای اسلامی شهر گفت: طبیب از نظر زبان آذری است، در یک شهر کردنشین به دنیا آمده و با آداب و سنن کردی آشناست و می توان آن را شخصیتی جامع الاطراف دانست که درد اقوام ایران را می شناسد. و ملیت ها.” جلال جلالی زاده در مورد وضعیت پزشکان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظر من کاندیداتوری آقای دکتر پزشک امری بسیار مثبت و مفید بود چرا که به هر حال با توجه به سوابق مثبت ایشان، نظافت و پاکدامنی نیز به عنوان جناب ایشان مطرح شد. سابقه اجرایی و قانونگذاری و از نظر تجربه و ارتباط با مردم و همچنین از نظر سابقه جبهه و جنگ در هر حال ایجاب می کند که فردی مانند ایشان به ریاست جمهوری انتخاب شود.

او از نظر زبان آذری است و از آنجایی که در یکی از شهرهای کردنشین به دنیا آمده است، با آداب و رسوم کردها آشناست و این یعنی می توان او را شخصیتی متین دانست که درد قومیت ها و ملیت ها را می شناسد. ایران. و او آنها را می شناسد. ایشان فردی متدین، متواضع و صریح هستند، معتقدم کاندیداتوری ایشان برای ریاست جمهوری اقدام مثبت و ارزشمندی بود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه بیانیه اخیر پزشکان مایه دلگرمی اهل سنت بوده است، گفت: بیانیه ای که ایشان دادند بیانیه مثبت و ارزشمندی بود و به نظر من هیچ نامزدی چنین بیانیه ای خطاب به همه اقوام صادر نکرده است. و ادیان و با ایرانیان چنین نکرده است. برای اولین بار نامی از تالش گرفتند و نام همه اقوام و مذاهب ایرانی را آوردند. این می تواند دلگرم کننده باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.