افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اطلاعیه کمیته انضباطی پرسپولیس و استقلال در خصوص دربی 102 – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 157046
اطلاعیه کمیته انضباطی پرسپولیس و استقلال در خصوص دربی 102 – پرسپولیس نیوز

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از عوامل پایتخت خواست دفاعیات خود را در خصوص دربی 102 به این کمیته ارسال کنند. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اطلاعیه خود را به استقلال و پرسپولیس صادر کرد که به شرح زیر است: «در چارچوب سری رقابت های لیگ برتر فوتبال، دیدار تیم های پرسپولیس و […]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از عوامل پایتخت خواست دفاعیات خود را در خصوص دربی 102 به این کمیته ارسال کنند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اطلاعیه خود را به استقلال و پرسپولیس صادر کرد که به شرح زیر است:

«در چارچوب سری رقابت های لیگ برتر فوتبال، دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال (هفته پنجم – به تعویق افتاد) برگزار شد. در خصوص تخلف تماشاگران تیم پرسپولیس در تهران با پرتاب اشیا و فحاشی به مسئولان، غیر -مسئولین، تیم حریف و مربی تیم حریف و همچنین تجاوز جنسی توسط یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس تهران تیم پرسپولیس در خصوص نشر اکاذیب و تهمت به اعضای فدراسیون باشگاه و مربی تیم پرسپولیس حداکثر دو روز فرصت دارند دفاعیات خود را به صورت کتبی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

در ادامه با توجه به تخلف تماشاگران تیم استقلال تهران در خصوص پرتاب اشیا و فحاشی به سمت مسئولان، غیررسمی، تیم حریف و مربی تیم مقابل، تخلف علی سامره سرپرست تیم حریف. از تیم استقلال درباره نشر اکاذیب و تهمت به باشگاه پرسپولیس و اعضای فدراسیون و علی شجانی ماساژور تیم استقلال حداکثر دو روز فرصت دارند دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند. عدم اجازه حضور روی نیمکت و تحریک تماشاگران حریف.

عدم ارسال دفاع مانع از تصمیم گیری نخواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)