افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات/ افشای جاسوسان موساد در تهران و 28 کشور جهان

  • کد خبر : 193450
اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات/ افشای جاسوسان موساد در تهران و 28 کشور جهان

به گزارش رکنا، متن آگهی. وزیر اطلاعات به شرح زیر است: “اوه خدای من در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با تبریک فرا رسیدن دهه خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره بزرگواران گرامی باد. ملت ایران که در بزرگترین عملیات ترکیبی […]

به گزارش رکنا، متن آگهی. وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

“اوه خدای من

در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با تبریک فرا رسیدن دهه خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره بزرگواران گرامی باد. ملت ایران که در بزرگترین عملیات ترکیبی اطلاعاتی و ضد جاسوسی علیه سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس، مجموعه‌ای بی‌سابقه و بی‌سابقه از آن سرویس‌ها به‌دست آمد و بلافاصله تحقیقات و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

سلسله عملیات متهورانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب یک سلسله عملیات اطلاعاتی- ضد جاسوسی، اقدامات آفندی- پدافندی و استفاده از روش های مختلف جمع آوری اطلاعات، منجر به دستیابی به اطلاعات حساس به صورت جزئی شد. از صهیونیست ها خدمات دشمن علاوه بر یافته‌های اطلاعاتی و امنیتی، دستیابی به اطلاعات ویژه مربوط به برخی از مهم‌ترین تأسیسات نظامی مخفی، کارخانه‌های اسلحه سازی و صنایع راهبردی غیرنظامی رژیم غاصب صهیونیستی نیز از جمله دستاوردهای مجموعه عملیات‌های بزرگ و چند مرحله‌ای این وزارتخانه است. .

بدیهی است که افشای جزئیات اطلاعات حاصل، مشمول مقررات حفاظتی و امنیتی مختلفی به ویژه پیرامون عوامل انسانی دخیل در این پروژه در داخل و خارج از سرزمین های اشغالی است. همچنین تعداد قابل توجهی از یافته ها امکان بهره برداری اطلاعاتی و عملیاتی را دارند که در تصمیم گیری درباره اطلاعات موجود تعیین کننده خواهد بود.

اینک با التماس خداوند برای پیروزی نهایی مدافعان قهرمان فلسطین که عملیات عظیم و تاریخی «طوفان الاقصی» را انجام دادند و ضربات نظامی و اطلاعاتی «غیرقابل جبران» را به رژیم در حال مرگ وارد کردند، به اختصار اعلام می شود. یکی از دستاوردهای بزرگ پروژه ترکیبی فوق، شناسایی ده ها جاسوس و عناصر تروریستی وابسته به رژیم نژادپرست صهیونیستی در 28 کشور جهان و در سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا بوده است. در مورد جاسوسان ذکر شده اشاره شده است:

1. چند جاسوس در تهران و چند استان کشور نیز شناسایی و با آنها برخورد قانونی شد و یا تحت مراقبت های امنیتی بودند. همچنین چندین جاسوس ایرانی مقیم خارج شناسایی شدند که با توجه به وضعیت هر یک از آنها و سطح روابط این وزارتخانه با سازمان های اطلاعاتی کشورهای محل سکونت جاسوسان تصمیم گیری خواهد شد.

2. مشخصات جاسوسان خارجی فعال در کشورهایی که روابط و شیوه های به اشتراک گذاری اطلاعات موثر با جمهوری اسلامی ایران دارند در اختیار این کشورها قرار گرفته و دستگاه های امنیتی ذیربط پس از مراقبت های لازم، صحت اطلاعات ارائه شده را تایید کرده اند. ، مطابق با راهبردهای ضد جاسوسی مورد نظر آنها، موضوع مورد نظر بازداشت شده یا مورد بهره برداری مضاعف از اطلاعات قرار گرفته است. بدیهی است ارائه اطلاعات مربوط به جاسوسی به سایر کشورها مشمول شرایط خاصی خواهد بود.

3. با بررسی سوابق جاسوسی مربوط به 28 کشور مورد بحث، مشاهده می شود که برخی افراد سطح پایین با کمال میل با موساد همکاری کرده و به کشورهای خود خیانت کرده اند. مایه تاسف بیشتر این است که سرویس جهنمی موساد آنها را مجبور به انجام عملیات های خیانت آمیز مختلف علیه منافع کشور متبوع خود و امنیت هموطنان خود برای بررسی انگیزه شاکیان برای همکاری کرده است.

4. سرویس‌های جاسوسی رژیم علاوه بر روش مذکور، با طراحی روش‌های مختلف شیطانی و سوء استفاده از پلتفرم‌های مورد استفاده مردم از جمله فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های مهاجرت و کاریابی، افراد در سفرهای خارج از کشور را شناسایی می‌کنند. نقاط ضعف کسانی که شک دارند، سعی کنید آنها را ثابت کنید. آنها به اشکال مختلف با قربانیان ارتباط برقرار می کنند و در مراحل بعدی از آنها اطلاعات جمع آوری می کنند و یا ماموریت های خرابکارانه را به قربانیان محول می کنند. در همین راستا و در میان اسناد به دست آمده، تعدادی از اراذل و اوباش که در چندین عملیات تروریستی در ایران شرکت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که متعاقبا اعلام می شود.

5. با توجه به اینکه تحقیقات درباره اطلاعات به دست آمده همچنان ادامه دارد، وزارت اطلاعات با هماهنگی مقام محترم قضایی برای معدود افرادی که به هر نحو در دام سازمان جاسوسی رژیم نامشروع صهیونیستی افتاده اند و به هر دلیلی اگر پیشاپیش خود را به ستاد مطبوعاتی وزارت اطلاعات (سامانه 113) معرفی کنند، حداکثر مساعدت و درخواست حداکثر دوستی قانونی را خواهند داشت.

روابط عمومی وزارت اطلاعات

جمعه 23 بهمن 1402

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.