افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اطلاعیه مهم باشگاه پرسپولیس: بلیط جعلی نخرید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 140928
اطلاعیه مهم باشگاه پرسپولیس: بلیط جعلی نخرید – پرسپولیس نیوز

هواداران نمی توانند با بلیت های جعلی و بدون کد ملی وارد ورزشگاه شوند، گول بازار سیاه را نخورید. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به استقبال هواداران پرسپولیس از دیدار پرسپولیس و الدیل، دلالان دست به کار شده اند و سایت های فروش اینترنتی مملو از پیشنهادهای غیررسمی بلیت هستند.با توجه به اینکه […]

هواداران نمی توانند با بلیت های جعلی و بدون کد ملی وارد ورزشگاه شوند، گول بازار سیاه را نخورید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به استقبال هواداران پرسپولیس از دیدار پرسپولیس و الدیل، دلالان دست به کار شده اند و سایت های فروش اینترنتی مملو از پیشنهادهای غیررسمی بلیت هستند.
با توجه به اینکه چنین اقدامی کلاهبرداری از اهالی فوتبال و در وهله اول اقدامی علیه امنیت ورزشگاه و مسابقه است، انتظار می رود نهادهای ذیربط نسبت به رفع این معضل در آینده اقدامات لازم و بازدارنده را انجام دهند.
این افراد سودجو علاوه بر ایجاد خسارت برای خریداران، مشکلاتی را نیز در ورزشگاه ایجاد می کنند که در مسابقات بین المللی می تواند عواقب ناگواری برای باشگاه و فوتبال کشور داشته باشد.
همچنین هواداران عزیز توجه داشته باشند که نحوه ورود به ورزشگاه به این صورت خواهد بود که در صورت عدم تطابق بلیط خریداری شده با کد ملی فرد، اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت. کد ملی توسط خریدار هنگام خرید بلیت در سامانه رسمی فروش بلیت وارد می شود. وقتی مردم در بازار سیاه اسکناس می خرند راهی برای ثبت کد ملی وجود ندارد.
جهت اطلاع لازم به ذکر است که تنها سایت فروش بلیت مسابقات پرسپولیس https://footballeticket.ir/ می باشد.
اگر از جایی غیر از این سامانه و سایت بلیت خریداری کرده اید، بلیت شما قابل استفاده نیست و باید از حضور در ورزشگاه در روز مسابقه خودداری کنید.
تاکید می شود؛ فروش بلیت در بازار سیاه و سایت های فروش اینترنتی غیر از سایت های اعلام شده و همچنین خرید آن اقدام مستقیم علیه باشگاه پرسپولیس است. مثل پرسپولیس مقابل پرسپولیس رفتار نکنید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)