افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اطلاعیه دولت مبنی بر واگذاری 80 درصد سهام پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 228568
اطلاعیه دولت مبنی بر واگذاری 80 درصد سهام پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

موافقت با واگذاری 80 درصد سهام پرسپولیس به صندوق بازنشستگی کشوری، تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستایی و عشایری به وزارتخانه های اقتصاد، تعاون و ورزش ابلاغ شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بر اساس اعلام پایگاه ملی اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور، تصویب نامه مصوب هفتم آذرماه 1402 جلسه هیات وزیران مبنی […]

موافقت با واگذاری 80 درصد سهام پرسپولیس به صندوق بازنشستگی کشوری، تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستایی و عشایری به وزارتخانه های اقتصاد، تعاون و ورزش ابلاغ شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بر اساس اعلام پایگاه ملی اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور، تصویب نامه مصوب هفتم آذرماه 1402 جلسه هیات وزیران مبنی بر واگذاری 80 درصد سهام. شرکت فرهنگی ورزشی تخت جمشید به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر» طی نامه شماره 233018 مورخ 25 اسفند 1402 معاون اول رئیس جمهور اعلام شد.
بر اساس این مصوبه، معادل 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و بیمه بدهی ها واریز می شود. برای روستاییان و عشایر لغو و سایر تعهدات دولت

تعداد دقیق و نهایی سهام قابل واگذاری با تصویب هیئت واگذاری تعیین می شود. نقل و انتقال سهام موضوع این مصوبه خارج از ساعات معاملاتی و خارج از صرافی انجام می شود و از پرداخت مالیات معاف است.
بر اساس این ابلاغیه، حقوق مالکیت سهام مذکور پس از انعقاد قرارداد قطعی به گیرندگان آن تعلق می گیرد.
شایان ذکر است؛ با توجه به سوالات متعدد رسانه های محترم و هواداران عزیز به اطلاع می رسانیم؛ باشگاه پرسپولیس به دستورات و تصمیمات اتخاذ شده عمل کرده است، اما در این زمینه وزارت ورزش و جوانان، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی هنوز اطلاع رسانی نکرده اند و تکلیف جدیدی نیز تعیین نشده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)