افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

اطلاعیه دادگستری تهران درباره اعدام «سمیرا سبزیان»

  • کد خبر : 158242

روابط عمومی دادگستری استان تهران پس از اجرای حکم قصاص محکوم علیه «سمیرا سبزیان» اطلاعیه ای صادر کرد. روابط عمومی دادگستری استان تهران پس از اجرای حکم قصاص محکوم علیه «سمیرا سبزیان» اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش فارس، روابط عمومی دادگستری استان تهران در پی اجرای حکم قصاص محکوم علیه علیس «سمیرا سبزیان» اطلاعیه […]

روابط عمومی دادگستری استان تهران پس از اجرای حکم قصاص محکوم علیه «سمیرا سبزیان» اطلاعیه ای صادر کرد.

روابط عمومی دادگستری استان تهران پس از اجرای حکم قصاص محکوم علیه «سمیرا سبزیان» اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش فارس، روابط عمومی دادگستری استان تهران در پی اجرای حکم قصاص محکوم علیه علیس «سمیرا سبزیان» اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی انتشار اخبار و شایعات منتشر شده از سوی رسانه های معاند در مورد محکومان، اعلام می شود که «سمیرا سبزیان» فرد نامبرده به دلیل قتل عمدی همسرش با مصرف «لیدوکائین» به جای نوشیدنی با مواد مخدر دستگیر شد. موضوع یک محرز مرتکب جرم قتل عمد پس از طی مراحل قانونی و قضایی لازم در دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام قتل عمد به قصاص نفس محکوم شد.

پس از طی مراحل قانونی و قطعیت رای صادره، اقدامات لازم جهت کسب رضایت اولیای دم در دستور کار قرار گرفت و در این راستا جلسات متعددی به منظور سازش با حضور مراجع قضایی تشکیل شد. از جمله دادستان شهرستان ملارد و اجرای حکم به دلیل تلاش برای جلب رضایت والدین به تعویق افتاد.

سحرگاه امروز هیاتی از شورای حل اختلاف استان تهران برای جلب رضایت والدین در زندان حضور یافتند. اما در نهایت با توجه به اصرار اولیای دم بر اجرای حکم و عدم سازش طرفین، علیرغم پیگیری های صورت گرفته از سوی هیئت شورای حل اختلاف استان تهران، حکم اجرائی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.