افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب ویرا – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 188986
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب ویرا – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای روند انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس را که منجر به انتخاب اسمار لوس ویرا برای این سمت شد، تشریح کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس در تمام این مدت شاهد و شنیدن نظرات و نظرات هواداران، اعضای تیم و کارشناسان بودند و تصمیم گرفتند […]

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای روند انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس را که منجر به انتخاب اسمار لوس ویرا برای این سمت شد، تشریح کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس در تمام این مدت شاهد و شنیدن نظرات و نظرات هواداران، اعضای تیم و کارشناسان بودند و تصمیم گرفتند با توجه به همه شرایط بهترین تصمیم را بگیرند. .
در ابتدا تلاش برای بازگرداندن آقای گل محمدی به نتیجه نرسید و چاره ای جز انتخاب مربی جدید به عنوان جایگزین نداشتیم.
از ابتدا درخواست هواداران چیزی جز برونکو نبود. بنابراین تلاش های زیادی برای بازگرداندن آقای ایوانکوویچ انجام شد و این امر تا امروز ادامه داشته است.
باشگاه پرسپولیس سه بار به صورت رسمی با او مذاکره کرد. حتی زمانی که در آخرین مصاحبه خود احساس کرد روزنه امیدی برای هواداران وجود دارد، یک بار دیگر سعی کرد مذاکره کند اما پاسخ آقای برانکو منفی بود. همچنین بارها تاکید کرد که دلیل اصلی عدم حضور در فوتبال ایران مسائل و دغدغه های شخصی و خانوادگی است.
البته در این مدت مذاکرات زیادی با مربیان مختلف صورت گرفت. برخی از آنها که رزومه قابل قبولی داشتند به دلیل مشکلاتی پیشنهاد باشگاه را نپذیرفتند. برخی دیگر که با باشگاه به توافق رسیدند مورد توجه هواداران قرار نگرفتند و هجمه های زیادی علیه آنها صورت گرفت و البته شروع کارشان هم از نظر ایجاد ذهنیت در هواداران چالش برانگیز بود.
به این ترتیب با توجه به زمان موجود تا شروع نیم فصل، تجربه کاری اسمار لوس ویرا و شناخت او از شرایط تیم و بازیکنان و پیچ و خم مسابقات و حریفان یکی از گزینه ها بود. . که در نظر گرفته شد. .
بر این اساس و در نهایت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن همه جوانب از جمله کارنامه درخشان اسمار در پرسپولیس در یک سال و نیم اخیر تصمیم گرفت تا برای اتلاف وقت، اسمار را به عنوان سرمربی انتخاب کند. .
انتظار می رود با حمایت همه جانبه هواداران از این مربی که از تمام شرایط فنی و روحی حاکم بر پرسپولیس در یک سال و نیم گذشته اطلاع داشت، رابطه بسیار خوبی نیز با بازیکنان برقرار کند و نقش مهمی را ایفا کند. نقش. فصل گذشته دو قهرمانی و سه جام را به دست آوردند، یعنی نتایج مطابق میل میلیون ها هوادار باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)