افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره اقدامات مداخله جویانه استقلال – ادامه خبر خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 223751
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره اقدامات مداخله جویانه استقلال – ادامه خبر خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ابتدا امیدواریم رسانه های محترم و مسئولان مربوطه فدراسیون فوتبال به این نکته توجه کنند که هنوز یک هفته تا رقابت های لیگ باقی مانده است. . تا برسیم به هفته دربی شروع این ماجرا از چه باشگاهی بود؟ اگر ادامه کار شبیه بازی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ابتدا امیدواریم رسانه های محترم و مسئولان مربوطه فدراسیون فوتبال به این نکته توجه کنند که هنوز یک هفته تا رقابت های لیگ باقی مانده است. . تا برسیم به هفته دربی شروع این ماجرا از چه باشگاهی بود؟ اگر ادامه کار شبیه بازی پینگ پنگ باشد، مسئولیت ما نیست و دفاع از خود یک حق بین المللی است.

در ابتدا به مس رفسنجان تبریک می گوییم که توانست با ارائه یک بازی برتر و به شایستگی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند اما باشگاه استقلال پس از حذف از این جام بیانیه ای صادر کرد و دقیقا همان طور که پیش بینی می کردیم عمل کرد. باشگاه پرسپولیس. .

شناخت کافی از کادر فنی و مدیریتی استقلال، نگرش آنها و حتی تلاش برای نفوذ در رسانه ها، تردیدی برای ما باقی نگذاشت که منتظر چه مشکلاتی باشیم.

بعد از بازی اخیر استقلال در جام حذفی، قابل پیش بینی بود که این باشگاه در این دیدار به مسائل داوری بپردازد و اوضاع را برگرداند. اول از همه، او سعی می کند طرفداران خود را فریب دهد. در مرحله بعد سعی می کنند رسانه ها، فدراسیون و سازمان لیگ را تحت تاثیر قرار دهند و از این موضوع برای کسب امتیازهای نامتعارف در لیگ برتر به ویژه دربی استفاده کنند.

اما کیست که نداند پرسپولیس همان تیمی است که نه تنها برای دربی بلکه در تمام مسابقات لیگ برتر باید نگران سوءاستفاده از رقبای خود با اعمال فشار بر داوران باشد. به خصوص همانطور که در آخرین دربی نشان داد، داور مسابقه با حمایت VAR جای برنده و بازنده آن روز و رهبر را در پایان نیم فصل و البته صدای درون VAR را تغییر داد. اتاق فاش نشد!

جالب‌تر اینجاست که فشار فعلی آن باشگاه برای تأثیرگذاری بر داوران در حالی رخ داده است که کارشناسان بی‌طرف نشان می‌دهند که اشتباهاتی به ضرر مس رفسنجان صورت گرفته است. ما علاقه ای به پرداختن به جزییات داوری این دیدار نداریم چرا که اعضا و کادرفنی پرسپولیس همیشه روی کار خود متمرکز بوده اند اما با نگاهی گذرا به اظهارات کارشناسان داوری مشخص می شود که کدام تیم سود برده و در ناباوری به دنبال تحریف حقایق است.

باشگاه استقلال در شرایط دربی گذشته برای پرهیز از اشتباهات داوری VAR را فراخوانی کرد و بلافاصله پس از پایان بازی مشخص شد که نتایج نظر کارشناسان درباره باخت ها و باخت های پرسپولیس به داوری بوده است. از دست دادن پنالتی و اخراج نکردن هافبک استقلال در شروع نیمه دوم برای قضاوت هر هوادار بی طرف کافی است.

در حالی که مشخصا باشگاه رقیب از تقابل با پرسپولیس هراس دارد، از همین حالا شروع به هجوم به جلو کرده و سعی در بهم ریختن جو دارد. از فدراسیون فوتبال و دستگاه‌های قضایی و انتظامی آن می‌خواهیم با مشاهده رویدادهای اخیر و نگرش باشگاه‌ها نسبت به داوری، این رویه و نویسندگان آن را مورد تحلیل جدی قرار دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.