افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات نادرست والدین – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 156457
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات نادرست والدین – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس برای شفاف سازی افکار عمومی در خصوص اظهارات کذب و نادرست عضو سابق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای اطلاعیه ای صادر کرد. علاوه بر این، آنها تحت بررسی قضایی باشگاه هستند. در این آگهی آمده است؛عضو سابق کمیته مقدماتی صدور مجوز فوتبال حرفه ای ایران بار دیگر اظهاراتی غیرواقعی را مطرح کرد […]

باشگاه پرسپولیس برای شفاف سازی افکار عمومی در خصوص اظهارات کذب و نادرست عضو سابق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای اطلاعیه ای صادر کرد. علاوه بر این، آنها تحت بررسی قضایی باشگاه هستند.

در این آگهی آمده است؛
عضو سابق کمیته مقدماتی صدور مجوز فوتبال حرفه ای ایران بار دیگر اظهاراتی غیرواقعی را مطرح کرد که نتیجه ای جز انحراف افکار عمومی و رسانه ها نداشته است.
متأسفانه این رویه آنها غیرقابل توقف به نظر می رسد و البته با توجه به مکتب فوتبالی که بر آنها تأثیر می گذارد، شاید این نکته عجیبی نباشد، اما شرایط کنونی فراتر از تحمل و در نتیجه درخواست هواداران و علاقه مندان پرسپولیس است. فوتبال کشورمان این بار از طریق مراجع قضایی رسیدگی می شود.
موضوع آقای علیایی هم هست! آیا از این همه ادعای تکراری و دروغین و نقشه های مکرر آنها خسته نشده اید؟
احتمالاً فراموش کرده که در آن زمان که اینقدر اصرار داشت، برخلاف گفته‌های خودش، باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت و این استقلال بود که به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار شد. . . وزارت اقتصاد و دارایی نیز در نامه ای از آن زمان این موضوع را پذیرفت و تایید کرد.

آقای علیایی چطور می توانید همه چیز را متفاوت جلوه دهید؟ آیا تخریب پاس با آن پیشینه کافی نبود و تا به آنچه از پرسپولیس می خواهی، آرامش نخواهی داشت؟
سختی کار، شب مانی و کار و فعالیت را حتی در روز اول نوروز تحمل کردیم و بازیکنان و مربیان بدهی را پرداخت کردند تا پرسپولیس مجوز آسیایی خود را دریافت کند. اما در نهایت یک پیامک از نامحسوس رسید که تیم‌های غیرحرفه‌ای خاصی می‌توانند با حمایت‌های ویژه از قانون طفره بروند و محدودیت بودجه‌ای برابر با تیم‌های حرفه‌ای برای نقل و انتقالات داشته باشند!!
خداوند قادر…
حقیقت آیا این قانون بازنشستگی شامل حال شما نمی شود؟ بسیاری از افراد کارآمد و مدیران کل فوتبال که اتفاقاً دستاوردها و قدرت های بزرگی هم داشتند، با قانون بازنشستگی رفتند و سکوت کردند، اما شما در زمان مدیرعاملی باشگاه محبوبتان و باشگاه محبوبتان همچنان بدون دستاورد هستید. . موقعیت ها و البته در پست جدید سکویی که به شما می دهند را فراموش کرده اید!
آیا شما هم مثل برخی دوستان فراموش کرده اید که وقتی در فدراسیون مقام می گیرید باید بدون جانبداری و بدون متهم کردن تیم های دیگر به وظیفه خود عمل کنید؟ به عنوان یک طرفدار، آیا هنوز درگیر تعصب رنگ و تهمت زدن هستید؟
البته قانون بهترین پاسخ را به شما خواهد داد و باشگاه پرسپولیس از مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد. شاید سوابق بد کیفری باعث شود افراد جوان و شایسته ای که به دلیل بازنشستگی بیکار هستند وارد این سمت شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)