افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره اخطار به اعضای تیم خارجی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 149933
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره اخطار به اعضای تیم خارجی – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر و تشکر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به ویژه اعضای خارجی این تیم به اطلاع می رساند؛ باشگاه در تلاش برای پرداخت معوقات است. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر اخبار مختلفی مبنی بر اخطار نامه اعضای خارجی این تیم منتشر شده است که موجب نگرانی هواداران عزیز شده […]

باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر و تشکر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به ویژه اعضای خارجی این تیم به اطلاع می رساند؛ باشگاه در تلاش برای پرداخت معوقات است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر اخبار مختلفی مبنی بر اخطار نامه اعضای خارجی این تیم منتشر شده است که موجب نگرانی هواداران عزیز شده است.
از این نظر ذکر نکاتی ضروری است.
ابتدا از صبر متعصبانه اعضای تیم تشکر و قدردانی می کنیم.
بازیکنان و مربیان خارجی و به طور کلی اعضای تیم در برابر مشکلات مالی باشگاه تا حد ممکن خود را مهار کرده اند و با وجود این شرایط، این ارزشمند است که تمام تلاش و توان خود را در تمرینات و مسابقات به کار گرفته اند. در تمام مدت . . زمان، و هر ایده ای غیر از این، ناعادلانه و خودخواهانه است.
متأسفانه از ابتدای فصل برای پرداخت دستمزد اعضای تیم به خصوص مربیان و بازیکنان خارجی تیم با مشکل مواجه شدیم اما در تلاش هستیم تا در روزهای آینده بخشی از این مشکل را حل کنیم.
باشگاه به دنبال اعتبار مالی است تا در اسرع وقت به این عزیزان پرداخت و بخشی از تعهدات خود را انجام دهد.
همچنین بابت این تاخیر در پرداخت ها از خانواده مربیان و بازیکنان تیم به دلیل مشکلات مالی که دارند عذرخواهی می کنیم.
در پایان برای یادآوری اینکه ممکن است در مسائل فوتبال دقیق نباشند، قهرمانی ها و موفقیت های دنیا منجر به گشایش مالی و افزایش درآمد می شود، اما اتفاقی که برای پرسپولیس افتاد این بود که بعد از قهرمانی سه گانه در فصل گذشته، نه فقط پرسپولیس و هوادارانش برای این عناوین پاداش و تشویقی دریافت نکردند، اما بسیاری از راه های درآمدزایی این باشگاه و هوادارانش بسته شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)