افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

اطلاعات HMD Sage فاش شد. بازگشت به سبک نوکیا لومیا با ویژگی های مدرن

  • کد خبر : 413089
اطلاعات HMD Sage فاش شد. بازگشت به سبک نوکیا لومیا با ویژگی های مدرن

HMD Global، سازنده فنلاندی گوشی های هوشمند با برند نوکیا، به نظر می رسد در حال آماده سازی یک گوشی میان رده جدید است. یک منبع موثق به نام @smashx_60 اطلاعات و تصاویر مفهومی این دستگاه جدید به نام “HMD Sage” را فاش کرده است که به نظر می رسد ویژگی ها و طراحی آن […]

HMD Global، سازنده فنلاندی گوشی های هوشمند با برند نوکیا، به نظر می رسد در حال آماده سازی یک گوشی میان رده جدید است. یک منبع موثق به نام @smashx_60 اطلاعات و تصاویر مفهومی این دستگاه جدید به نام “HMD Sage” را فاش کرده است که به نظر می رسد ویژگی ها و طراحی آن به شدت از گوشی های قدیمی نوکیا لومیا الهام گرفته شده است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی و طراحی این دستگاه جدید می پردازیم. با ما در DJ باشید.

مشخصات فنی HMD Sage

HMD Sage احتمالا با صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش 90 هرتز عرضه می شود. قلب این گوشی پردازنده T760 Unisac خواهد بود. این پردازنده قبلا در گوشی کرست مکس HMD استفاده شده بود و عملکرد مناسبی برای یک دستگاه میان رده دارد. اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی از میزان رم و فضای ذخیره سازی این گوشی در دست نیست، اما انتظار می رود گزینه های قابل قبولی برای کاربران ارائه شود.

دوربین

در بخش دوربین، اطلاعات نشان می دهد که HMD Sage از دوربین دوگانه در پشت بدنه استفاده می کند، هر دو سنسور 50 مگاپیکسلی هستند. این نوع تنظیم دوربین به کاربران اجازه می دهد تا عکس های باکیفیت بگیرند. با این حال، جزئیات بیشتری در مورد ویژگی های خاص این دوربین مانند عکاسی در شب یا قابلیت فیلم برداری منتشر نشده است.

باتری و شارژ

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ظرفیت باتری این گوشی فاش نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که HMD Sage از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از درگاه USB-C، دستگاه خود را در مدت زمان کوتاهی به سرعت شارژ کنند. این ویژگی برای کاربرانی که نیاز به شارژ سریع و کارآمد در طول روز دارند بسیار جذاب خواهد بود.

تنها تصویر لو رفته از HMD Sage

استحکام و ویژگی های جانبی.

از دیگر ویژگی های گوشی HMD Sage می توان به گواهی IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و ریزش آب اشاره کرد که البته تضمین کننده مقاومت بالا در برابر آب (غوطه ور شدن) نیست، اما باعث افزایش دوام دستگاه در محیط های مرطوب خواهد شد. برگشتند. این دستگاه همچنین از NFC برای پرداخت های بدون تماس پشتیبانی می کند و مجهز به جک هدفون 3.5 میلی متری است که به شما امکان اتصال هدفون های سیمی را می دهد. اتصال NFC یک ویژگی بسیار مفید برای کاربران امروزی و در پرداخت های روزمره است.

طراحی الهام گرفته از نوکیا لومیا

با توجه به تصاویر فاش شده از HMD Sage، طراحی این گوشی شباهت زیادی به گوشی HMD Skyline دارد که به شدت تحت تاثیر طراحی گوشی های نوکیا لومیا قرار گرفته است. در پشت، طراحی گوشی شبیه یک گوشی کلاسیک لومیا به نظر می رسد، اما با ماژول دوربین دوگانه به جای دوربین سه گانه که در Skyline دیده می شود. لوگوی HMD نیز در وسط پنل پشتی دستگاه دیده می شود که یادآور برند کلاسیک نوکیا است.

قاب گوشی از پلی کربنات ساخته شده و روکش مات دارد که ظاهری براق و مدرن به دستگاه بخشیده و احتمالا مقاومت آن را در برابر خط و خش و اثر انگشت نیز افزایش می دهد. رنگ های این مدل شامل سبز، آبی و قرمز خواهد بود که گزینه های متنوعی را در اختیار کاربران با سلیقه های مختلف قرار می دهد.

زمان تحویل و قیمت

اگرچه HMD هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه، قیمت و بازارهای هدف این گوشی اعلام نکرده است، اما به دلیل صحت منبع خبری و شایعات گسترده، احتمالا به زودی شاهد رونمایی رسمی از این محصول خواهیم بود. گوشی های میان رده ای مانند HMD Sage با قیمت مناسب و امکانات جذاب می توانند به انتخابی محبوب برای کاربرانی تبدیل شوند که به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با چندین ویژگی و طراحی خاص هستند.

نتیجه گیری

به نظر می رسد HMD Sage با ترکیب طراحی نوستالژیک سری نوکیا لومیا با ویژگی های مدرن، توجه بسیاری از برندهای نوکیا و علاقه مندان به گوشی های میان رده را به خود جلب کند. این گوشی جدید با صفحه نمایش اولد، دوربین دوگانه با کیفیت، پردازنده مناسب و شارژ سریع، ویژگی های متنوع و جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهد و می تواند جایگاه مناسبی را در بازار گوشی های میان رده به خود اختصاص دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.