افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

اطلاعات جدید باند قاچاقچیان مواد مخدر در آلمان و ایتالیا/پولشویی و قاچاق تحت پوشش پزشکی

  • کد خبر : 148178
اطلاعات جدید باند قاچاقچیان مواد مخدر در آلمان و ایتالیا/پولشویی و قاچاق تحت پوشش پزشکی

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم– گزارش چند روز گذشته از شبکه مافیای مواد مخدر گروهک تروریستی منافقین در پادشاهی سوئد در تسنیم منتشر شد که این گروه اقلام پزشکی و داروهای مورد نیاز خود را به اشکال مختلف در سوئد تهیه می کند. خبرنگار تسنیم پس از افشای بخشی از این شبکه مافیایی در سوئد به […]

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم– گزارش چند روز گذشته از شبکه مافیای مواد مخدر گروهک تروریستی منافقین در پادشاهی سوئد در تسنیم منتشر شد که این گروه اقلام پزشکی و داروهای مورد نیاز خود را به اشکال مختلف در سوئد تهیه می کند.

خبرنگار تسنیم پس از افشای بخشی از این شبکه مافیایی در سوئد به اطلاعات جدیدی دست یافت که نشان می دهد تیمی از پزشکان مقیم آلمانکه در پرونده خود سابقه عضویت در گروهک تروریستی منافقین را نیز دارند، تحت حمایت موسسات و انجمن های پزشکی نیز به شدت در زمینه پولشویی منافقین فعالیت می کنند.

بر اساس این گزارش، یکی از پزشکان وابسته به این گروه، محمد تسلیمی ملقب به نادر، متخصص روانشناسی و روان درمانی و مدیر انجمن کادر پزشکی ایران و آلمان است. وی تحت حمایت این انجمن ضمن مدیریت شبکه مافیای پزشکی و دارویی، بخشی از شبکه پولشویی و مبادلات مالی گروهک منافقین را برای دعوت از سناتورها، تامین مالی جلسات خیابانی و برخی اقدامات تروریستی در ایران مدیریت می کند.

گیتا اهرابیان همسر محمد تسلیمی نیز رئیس شبکه مافیای پزشکی و پولشویی گروهک منافقین در شهر رم ایتالیا است و یکی از داروخانه های این شهر را در اختیار دارد که در واقع جبهه ای برای پول است. پولشویی و سایر اقدامات غیرقانونی گروه تحت شبکه مستقر در آلمان.

بر اساس این گزارش، اهرابیان سفرهای متعددی به آلبانی داشته و عضویت در انجمن متخصصان ایرانی مقیم ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد. آنها به همراه همسرش (محمد تسلیمی) با عضویت و ریاست انجمن های پزشکی در امور مالی و پزشکی گروه مشارکت فعال دارند.

بر اساس این گزارش، این دو با فردی به نام سید مهدی عربشاهی (معروف به مهدی فلورانس) نیز مرتبط هستند که یکی از عوامل مالی و پشتیبانی این گروهک متخصص در تهیه اقلام و نیازهای منافقین به ویژه پزشکی است. بخش

او که قبلا در آمریکا زندگی می کرد، اکنون وارد ایتالیا شده و در فلورانس مستقر است.

به گفته یک منبع امنیتی، مهدی فلورانس قاچاق های غیرقانونی زیادی به آلبانی انجام داده و تمامی معاملات مالی و اموال و مبادلات شبکه مافیایی گروهکه در آلمان و ایتالیا با هماهنگی محمد تسلیمی و ستاد مافیا انجام می شود. . شبکه در آلمان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.