افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اطلاعات جالب در مورد انواع سرم پوست; معرفی چند سرم پوست با کیفیت برای روتین روزانه

  • کد خبر : 23811
اطلاعات جالب در مورد انواع سرم پوست;  معرفی چند سرم پوست با کیفیت برای روتین روزانه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که داشتن صورت زیبا قبل از آرایش در گرو داشتن پوستی شاداب و جوان است، پس سعی کنید روتین پوستی مناسبی برای خود داشته باشید. یک روتین خوب پوست نیاز به محصولات مناسب و با کیفیت دارد یکی از محصولات مراقبت از پوست […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که داشتن صورت زیبا قبل از آرایش در گرو داشتن پوستی شاداب و جوان است، پس سعی کنید روتین پوستی مناسبی برای خود داشته باشید. یک روتین خوب پوست نیاز به محصولات مناسب و با کیفیت دارد یکی از محصولات مراقبت از پوست سرم پوست است که تاثیر بیشتری نسبت به کرم های مرطوب کننده روی پوست دارد. سرم های پوست مایعات سبک و با جذب سریعی هستند که به عنوان جایگزین یا همراه با کرم ها و لوسیون ها استفاده می شوند. سرم ها مشکلات پوستی را در مدت زمان کوتاه تری حل می کنند و به سلامت و شادابی پوست کمک می کنند. حال ممکن است تعجب کنید که چرا باید از یک سرم پوست در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود استفاده کنید، در پاسخ باید بگوییم که سرم های صورت حاوی مقادیر بالایی از مواد فعال مانند اسید هیالورونیک، اسید گلیکولیک و ویتامین C هستند. چنین فرمولاسیون خاصی باعث می شود سرم های پوست قدرت حل انواع مشکلات پوستی مانند خشکی، شلی، تیرگی و غیره را دارند. به طور کلی می توان گفت که سرم های پوستی پوست شما را لایه برداری و جوان می کنند.

حال اگر انتخاب سرم مناسب در بین برندهای مختلف آرایش برای شما کار سختی است، باید بگوییم که نگران نباشید زیرا اگر این مقاله را با ما دنبال کنید، با برخی از سرم های پوستی با کیفیت برای روتین روزانه خود آشنا خواهید شد.

سرم ضد چروک اسمارت کلینیک; در هر سنی پوستی شاداب و جوان داشته باشید

همانطور که اشاره کردیم همه سرم های پوست کاربردهای متفاوتی دارند اما به طور کلی همگی هدف مشترکی را دنبال می کنند که همان جوانسازی پوست است. سرم ضد چروک اسمارت کلینیک پیشرفته ترین سرم ضد چروک است که اثر لیزری بر خطوط و چین و چروک پوست دارد و با سه هدف طراحی شده است. این اهداف را می توان تقویت و بازسازی پوست برای کاهش چین و چروک، تسریع جایگزینی سلولی به پوست صاف و آبرسانی عمیق به پوست برای پر کردن خطوط دانست. پس از 10 روز استفاده از این محصول چین و چروک ها کاهش می یابد، پوست صاف و محکم می شود و پس از 4 هفته استفاده، پوست سفت می شود.

سرم پوست

سرم پوست

سرم Shiseido Vital Perfection; دیگر نگران لکه های روی پوست خود نباشید.

سرم شیسیدو ویتال پرفکشن لکه های پیری را از بین می برد و پوست را روشن و یکدست می کند. البته علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد، مانند سایر سرم ها، علائم پیری پوست از جمله چین و چروک و افتادگی را از بین می برد و پوست را لیفت و سفت می کند. این سرم رطوبت مورد نیاز پوست را تا 24 ساعت تامین می کند و فاقد چربی و پارابن می باشد. فراموش نکنید که برای استفاده از سرم های پوست ابتدا باید کمی روی صورت و گردن با حرکات دایره ای ماساژ دهید و سپس انگشتان شست خود را روی چانه قرار داده و به آرامی به سمت گوش ها بکشید. این حرکت را سه بار تکرار کنید. در نهایت انگشتان خود را در دو طرف بینی قرار دهید و به آرامی انگشتان خود را از گونه به سمت شقیقه ها حرکت دهید و به آرامی روی شقیقه خود فشار دهید.

سرم پوست

سرم پوست

سرم پوست شارلوت تیلبری; مناسب برای انواع پوست

سرم پوست شارلوت تیلبری ظاهر جوان را به پوست باز می گرداند. شاید برای شما کمی عجیب باشد اما قدرت آبرسانی آن 4 برابر بیشتر از سرم های دارای اسید هیالورونیک است و تا 24 ساعت آبرسانی به پوست می کند. این سرم حاوی ویتامین C است که پوست را روشن می کند و ظاهر منافذ را به حداقل می رساند. پس از 8 هفته استفاده از این سرم در برنامه روزانه پوست، خطوط و چین و چروک های پوست کاهش یافته و پوست سفت و برجسته می شود. برای استفاده در صبح و شب روی پوست تمیز مالیده شود، بعد از این سرم می توانید از کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید. بنابراین حتی زمانی که برای بیرون رفتن آماده می شوید، می توانید از این سرم استفاده کنید و بعد از آن آرایش کنید.

سرم پوست

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.