افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
6

اطلاعات تماس شرکت هواپیمایی ایران (آدرس + شماره تلفن)

  • کد خبر : 335339
اطلاعات تماس شرکت هواپیمایی ایران (آدرس + شماره تلفن)

درست است که امروزه خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای همه آسان شده است و افراد کمی به دفاتر شرکت های هواپیمایی مراجعه می کنند، اما گاهی لازم است اطلاعات تماس ایرلاین های ایرانی را بدانید. شاید قبل یا بعد خرید بلیط هواپیما به هر دلیلی باید به ایرلاینی که بلیط هواپیمای خود را خریداری کرده […]

درست است که امروزه خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای همه آسان شده است و افراد کمی به دفاتر شرکت های هواپیمایی مراجعه می کنند، اما گاهی لازم است اطلاعات تماس ایرلاین های ایرانی را بدانید. شاید قبل یا بعد خرید بلیط هواپیما به هر دلیلی باید به ایرلاینی که بلیط هواپیمای خود را خریداری کرده اید مراجعه کنید یا برای تماس با یک شرکت هواپیمایی خاص به شماره تلفن آنها نیاز دارید. در این مقاله می توانید به طور جامع درک کنید اطلاعات تماس ایرلاین های ایرانی. دسترسی به لیست شماره تلفن های خطوط هوایی در مجله گردشگری flytoday ببینید

شماره تماس دفاتر هواپیمایی اطلاعات شرکت های هواپیمایی را بدانید

شاید قبل یا بعد از خرید بلیط هواپیما، به هر دلیلی لازم باشد به ایرلاینی که بلیط هواپیمای خود را از آنجا خریده اید، مراجعه کنید یا برای تماس با ایرلاین خاصی به شماره تلفن آن نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، ممکن است برای بلیط هواپیما شما مشکلی وجود داشته باشد یا باید با دفتر هواپیمایی تماس بگیرید تا از تغییرات احتمالی در برنامه پرواز خود مطلع شوید.

اگر بلیط خود را از ایران ایر خریداری کرده اید، کافی است با شماره تلفن ایران ایر تماس بگیرید و شک خود را برطرف کنید. در صورت نیاز به تماس با دفاتر هواپیمایی می توانید شماره تماس دفاتر شرکت هواپیمایی فرودگاه امام خمینی یا فرودگاه مهرآباد را بررسی کنید. اما برای راحتی شما، اطلاعات تماس شرکت های هواپیمایی ایرانی به ترتیب در زیر آمده است.

شیراز: یزد، بلوار کریمخان زند، خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، ساختمان پارس هوایی، کیش: بلوار ایران، ساختمان مدیریت بندرگاه، پلاک B28، طبقه دوم، واحد 8: > 03535284640

با توجه به حجم بالای مسافران هوایی در داخل کشور، شناخت بهترین ایرلاین های ایرانی به شما در تصمیم گیری صحیح در هنگام خرید بلیط هواپیما کمک می کند. ما خرید را پیشنهاد می کنیم بلیط هواپیما ماهان، هوای ایرانکیش ایر، ایران ایر تور و سایر ایرلاین های مطرح ایران، اطلاعات مربوط به آنها را به طور کامل مطالعه کنید.

شماره تماس ایرلاین ایرانی در مواقع اضطراری!

شماره تماس و آدرس تمامی ایرلاین های ایرانی. در جدول بالا هر زمان که نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن شرکت مربوطه با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان، Flytoday 24 ساعته در خدمت شماست.

آیا تا به حال تجربه ردیابی پروازهای هواپیمایی ایران خود را داشته اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول اطلاعات تماس خطوط هوایی ایرانیان

داشتن اطلاعات تماس شرکت های هواپیمایی ایرانی چه فایده ای دارد؟

در صورت بروز مشکل در بلیط هواپیما یا اگر نیاز به اطلاع از تغییرات احتمالی در برنامه پرواز خود دارید، باید با دفتر هواپیمایی تماس بگیرید.

معروف ترین خطوط هوایی ایران کدامند؟

ماهان، ایران ایر، آتا، کاسپین، آسمان، معراج، کیش ایر، قشم ایر، کارون، زاگرس، واراش، ایران ایرتور، تابان، چابهار، سپهران، فلای پرشیا، پارس ایر، ساها و پویا شرکت های هواپیمایی فعال در ایران هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.