افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اضافه شدن 51 خودروی آتش نشانی به ناوگان بنادر کشور – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 204380
اضافه شدن 51 خودروی آتش نشانی به ناوگان بنادر کشور – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالله جعفری شامگاه پنجشنبه در دومین همایش HSE بنادر و صنایع وابسته بوشهر اظهار داشت: در حوزه دفن زباله و تجهیزات بندری طی سال جاری و سال گذشته 51 خودروی جدید آتش نشانی به ارزش 25 میلیون یورو قرارداد ارزی دریافت کردند. سالانه 100 میلیارد ریال قراردادهای ریالی به ناوگان […]

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالله جعفری شامگاه پنجشنبه در دومین همایش HSE بنادر و صنایع وابسته بوشهر اظهار داشت: در حوزه دفن زباله و تجهیزات بندری طی سال جاری و سال گذشته 51 خودروی جدید آتش نشانی به ارزش 25 میلیون یورو قرارداد ارزی دریافت کردند. سالانه 100 میلیارد ریال قراردادهای ریالی به ناوگان بنادر کشور اضافه شده است.

مدیرکل ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بندر و دریانوردی افزود: این خودروها شامل خودروهای مجهز به نردبان، خودروهای سنگین آتش نشانی، خودروهای سنگین امدادی و خودروهای فرماندهی (فرماندهی) است.

وی بیان کرد: در اداره قراردادهای اطفای حریق و توسعه مدیریت مسائل امنیتی، 2.2 میلیارد ریال در سال 1402 بودجه پیش بینی شد که بین بنادر کشور تقسیم شد.

جعفری ادامه داد: در بخش HSE کدهای 9 گنه در سازمان بنادر و دریانوردی و در کلیه بنادر کشور بیش از 700 میلیارد ریال از محل بودجه برای معاینات پزشکی کارگران و ارزیابی عوامل زیان دهی در نظر گرفته شده است. و و موضوعات مرتبط با محیط زیست تعیین شد که نشان از عزم سازمان بنادر برای داشتن بنادر ایمن، سالم و دوستدار محیط زیست دارد.

مدیرکل ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بندر و دریانوردی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از ارگان های مهم نقش بسیار مهمی دارد. جایگزین و هیچ جایگزینی برای رونق دریا و اقتصاد کشور وجود ندارد.

جعفری ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در فعالیت های دریایی و حمل و نقل در این حوزه مقوله ایمنی است که مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی اقدامات زیادی در این زمینه برای ارتقای وضعیت امنیتی بنادر انجام داده است. . و تأثیرگذاری بر ایمنی حمل و نقل و تردد، کالا از جمله برگزاری سمینارها، همایش ها و نشست های تخصصی را اجرا کرده است.

وی افزود: این اهداف و برنامه‌ها به اطلاع گروه‌های علاقه‌مند و شرکت‌های خصوصی می‌رسد تا آنها را به اجرای برنامه‌های امنیتی تشویق کند و در نتیجه بنادر امن‌تری نسبت به گذشته داشته باشیم.

جعفری افزود: با اقدامات انجام شده در 2 سال اخیر توسط سازمان بنادر و دریانوردی، تصادفات با فوتی 30 درصد کاهش یافته که این نشان از ارتقای ایمنی بنادر کشور دارد.

وی گفت: با این وضعیت صاحبان کالا و شرکت های مرتبط می توانند با استفاده از ظرفیت موجود در بنادر به راحتی کالاهای خود را جابجا کنند.

جشن دومین کنفرانس HSE بنادر و صنایع وابسته

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: دومین همایش HSE بنادر و صنایع وابسته با حمایت شرکت توسعه خدمات دریانوردی و بندری سینا با استقبال بسیار خوب فعالان دریانوردی و بندری در این اداره کل برگزار شد. . .

محمد شکیبی نسب افزود: یکی از ارکان اصلی توسعه بنادر استان بوشهر بحث امنیت است که با توجه ویژه به مقوله امنیتی بنادر استان، برای پنجمین سال متوالی اداره کل بنادر استان بوشهر. و امور دریایی مقام اول را در حوزه امنیت کسب کرده است.

و ادامه داد: تداوم این موفقیت ارزشمند حاصل تلاش مستمر کارکنان اداره کل و کلیه شرکت های تابعه است.

شکیبی نسب افزود: امیدواریم شاهد روزها و سال های بدون حادثه در بنادر مختلف کشور و صنایع وابسته به آنها باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.