افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

اضافه شدن 2 خودروی برقی به سبد فروش ایران خودرو فعال سازی بیش از 20 بانک عملیاتی برای افتتاح حساب نمایندگی

  • کد خبر : 325051
اضافه شدن 2 خودروی برقی به سبد فروش ایران خودرو فعال سازی بیش از 20 بانک عملیاتی برای افتتاح حساب نمایندگی

به گزارش بازار، در این اطلاعیه علاوه بر اعلام اضافه شدن دو خودروی برقی به این عرضه، فهرست کامل بانک های عامل برای افتتاح حساب نیابتی توسط متقاضیان منتشر شده است. متن کامل اطلاعیه شماره دو به شرح زیر است: پیرو اطلاعیه شماره یک مورخ 29 مرداد 1403 در خصوص فرآیند ثبت درخواست خرید (اولویت […]

به گزارش بازار، در این اطلاعیه علاوه بر اعلام اضافه شدن دو خودروی برقی به این عرضه، فهرست کامل بانک های عامل برای افتتاح حساب نیابتی توسط متقاضیان منتشر شده است.

متن کامل اطلاعیه شماره دو به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه شماره یک مورخ 29 مرداد 1403 در خصوص فرآیند ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو، مقالات تکمیلی تحت عنوان اطلاعیه شماره دو جهت ایجاد شفافیت بیشتر و برخورداری از فرصت یکسان صادر می شود. برای همه متقاضیان:

1. با توجه به تاخیر در هماهنگی های لازم بین برخی بانک های عامل و سامانه در آماده سازی بستر حساب های پروکسی و مسدود شدن حساب در روز اول (یکشنبه 31 مرداد)، بدین وسیله فرصت یکسانی برای تمامی متقاضیان فراهم شود، مهلت مقرر. منقضی می شود. پیکربندی برای پراکسی و قفل حساب با امکان افزودن یک روز از یکشنبه 31 مرداد تا پایان ساعت 24 یکشنبه 28 مرداد در بانک های عامل وجود دارد. از این حیث مهلت ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir از چهارشنبه 24 مرداد لغایت پنجشنبه 1 شهریور می باشد.

در خصوص متقاضیان طرح فرسوده، مهلت ثبت نام در سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده به نشانی WWW.NNHK.IR تا پایان ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۷ مرداد می باشد.

2. انتقال اطلاعات حساب های نیابتی و مسدود شدن کامل وجوه توسط بانک ها در خصوص متقاضیان عادی و اطلاعات متقاضیان طرح خرج شده از سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده به سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) حداکثر 48 تا 72 ساعت به طول می انجامد. ) بنابراین متقاضیان باید حداقل 72 ساعت پس از مسدود شدن حساب به سامانه ikcosales.ir مراجعه کرده و یا اطلاعات خود را در سایت ستاد تمدید ثبت نام کنند. ایران خودرو مسئولیتی در قبال عدم ثبت نام یا عدم انتقال اطلاعات متقاضیان از سایر مراجع ندارد.

3. متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانان مشمول شرایط عدم خرید طرح های عادی در 48 ماه گذشته و نداشتن ثبت نام فعال نیستند، لذا طبق قانون فوق مادران مشمول این قانون افرادی که قبلا از آن استفاده کرده اند حق انتخاب خودروی ایرانی را دارند. بر اساس این قانون، افرادی که از خودروساز خودرو دریافت کرده اند، در این طرح امکان دریافت مجدد خودرو را ندارند و در صورت ثبت درخواست جدید، مشمول اولویت بندی نمی شوند.

4. تاکید می شود انتقال امتیاز یا اولویت اعلام شده به هر نحو ممنوع بوده و اختیارات صادره در مرحله ثبت درخواست و امتیاز اولویت بندی ترتیب اثر داده نمی شود.

5. خاطرنشان می شود در مورد متقاضیان عادی مبلغ اعلام شده در این آگهی به درخواست وی در حساب متقاضی و به صورت اینترنتی یا حضوری در بانک های عملیاتی به ذینفع شرکت ایران خودرو مسدود خواهد شد. متقاضی در هر زمان می تواند با اعلام برداشت، بلوک را لغو و وجه را برداشت کند، اما شرکت در اولویت بندی منوط به وجود وجه در حساب تا زمان انجام اولویت بندی خواهد بود و کاهش یا برداشت موجودی برداشت محسوب می شود. از فرآیند اولویت بندی

6. پس از اعلام نتایج اولویت بندی، انسداد وجوه بدون نیاز به مراجعه متقاضی به بانک رفع و وجوه مربوطه برداشت می شود.

7. تاکید می شود ثبت درخواست در سامانه هیچگونه حقی برای متقاضی ثبت نام و دریافت خودرو ایجاد نمی کند و تعهد ایران خودرو تنها پس از اعلام نتایج اولویت بندی و درج خودرو منعقد می شود. متقاضی در مرحله دوم با تماس از ایران خودرو و تکمیل ثبت نام قرارداد و واریز به حساب شرکت ایران خودرو از طریق سایت فروش آنلاین ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir منعقد می شود.

8. تاکید می شود تعداد ظرفیت در نظر گرفته شده برای اولویت بندی متقاضیان جزء ظرفیت تولید ایران خودرو تا پایان سال 1403 می باشد، لذا متقاضیانی که اولویت آنها بالاتر از ظرفیت تولید بوده و از صف تشکیل شده با اولویت های اعلام شده خارج می شوند. ، حذف شد و نمی توانید به روند ادامه دهید.

9. دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT به خودروهای موجود اعلام شده در آگهی شماره یک اضافه می شوند که شامل پژو 207 دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، هایما و گروه محصولات ری جدید می باشد.

متقاضیان خرید خودروهای برقی نیازی به افتتاح حساب پروکسی و مسدود کردن مبلغ تعیین شده ندارند. ضمنا مشمول شرایط عدم خرید در 48 ماه گذشته در طرح های عادی و نداشتن ثبت نام فعال نیستند، بلکه هر کد ملی تنها امکان ثبت درخواست دستگاه خودروی برقی را خواهد داشت.

در صورتی که تعداد تقاضا از تعداد عرضه بیشتر باشد، اولویت ها با توجه به تعداد ظرفیت عرضه تعیین شده و به درخواست کننده اطلاع داده می شود.

10. عکس ها و مشخصات کلی محصولات در سامانه ikcosales.ir و قیمت مصوب فروش در سایت ایران خودرو قابل مشاهده است.

11. اطلاعات خودرو در دسترس عموم در سیستم گنجانده شده است. لذا مشخصات نهایی و کامل خودروی قابل واگذاری در مرحله دوم و در زمان فراخوان و انعقاد قرارداد به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

12. علاوه بر بانک های عملیاتی اعلام شده در اطلاعیه شماره یک شامل تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده، قرض الحسنه مهر ایران، ملی، سرمایه، پاسارگاد، بانک‌های رسالت، پست بانک، سینا، دی، گردشگری، کشاورزی، توسعه تعاون و موسسه اعتباری سازمان ملل به فهرست بانک‌های عملیاتی اضافه شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=325051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.