افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

اصول چیدمان بوفه به سبک مدرن / هر آنچه می دانستید دور بریزید، اکنون این ترند روز است

  • کد خبر : 316618
اصول چیدمان بوفه به سبک مدرن / هر آنچه می دانستید دور بریزید، اکنون این ترند روز است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دکوراسیون موضوعی جذاب و بی پایان است که جزئیات زیادی دارد و می تواند محیط زندگی ما را زیباتر و دلپذیرتر کند. به چیدمان خانه فکر کنید؛ بهترین مکان برای میز تلویزیون، انتخاب لوستر، پهن کردن فرش، نصب آینه و… ده ها مورد بسیار جذاب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دکوراسیون موضوعی جذاب و بی پایان است که جزئیات زیادی دارد و می تواند محیط زندگی ما را زیباتر و دلپذیرتر کند. به چیدمان خانه فکر کنید؛ بهترین مکان برای میز تلویزیون، انتخاب لوستر، پهن کردن فرش، نصب آینه و… ده ها مورد بسیار جذاب و مفرح دیگر است که مطمئنا نتیجه خوبی خواهد داشت و تحسین همگان را برمی انگیزد.

علاوه بر مبلمان، میز ناهارخوری، کنسول و غیره، بوفه یا ویترین نیز از وسایل پرطرفداری است که بسیاری از افراد دوست دارند در خانه خود داشته باشند. شاید بزرگترها از این وسیله جور دیگری استفاده می کردند، اما اکنون استفاده از بوفه تغییر کرده و چیدمان ویترین دارای اصول خاصی است که در صورت رعایت آن، به عنصری جذاب و چشمگیر تبدیل می شود. در این مقاله در مورد اصول چیدمان بوفه به سبک مدرن صحبت می کنیم.

چه سبکی از بوفه انتخاب کنیم؟

شاید اولین سوال این باشد که چه سبکی برای بوفه انتخاب کنیم؟ حتما باید سبک دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیریم و با توجه به آن بهترین نوع بوفه یا ویترین را بخریم. بوفه در سبک های کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن، مینیمالیستی و … موجود است. و باید با توجه به سبک دکوراسیون منزلمان آن را انتخاب کنیم.

طرح های بسیار متنوع و زیبایی در بازار وجود دارد که انتخاب هوشمندانه آنها می تواند این دستگاه را به یک کالای جذاب تبدیل کند.

اتاق نشیمن-ویترین-6

اتاق نشیمن-ویترین-4

بوفه را کجا بگذاریم؟

پس از انتخاب بهترین ویترین با توجه به سبک دکوراسیون منزل، باید بهترین مکان را برای آن در نظر بگیریم. بوفه را می توان بسته به کاربری آن در نقطه کانونی پذیرایی قرار داد و بقیه مبلمان را در اطراف آن چید.

اتاق نشیمن-ویترین-7

اتاق نشیمن-ویترین-8

بوفه را پر نکنید

نکته مهم بعدی در سازماندهی یک بوفه یا ویترین این است که چگونه فضای داخلی را طراحی کنیم؟ چه اقلامی برای قرار دادن در بوفه مناسب است؟ و … در قدیم بیشتر مادربزرگ ها بوفه را وسیله ای برای چیدن ظروف کاربردی و پذیرایی از مهمان می دانستند و به اندازه جا ظرف ها را داخل بوفه می گذاشتند اما آن زمان گذشته است و حالا بوفه یک به معنای متفاوت

اتاق نشیمن-ویترین-5

در سبک مدرن، بوفه به شکلی آرام و مینیمال چیده شده و بشقاب های تزئینی متمایز یا وسایل خاص و چشمگیر داخل ویترین قرار داده شده است. می توانید در یک طبقه بشقاب های چینی و سرامیکی، در طبقه دیگر بشقاب های شیشه ای و در طبقه های دیگر بشقاب های آنتیک یا فلزی یا زیور آلات خاص قرار دهید.

اتاق نشیمن-ویترین-2

نورپردازی بوفه را زیبا می کند

در بازار، بسیاری از بوفه های جدید با نورپردازی طراحی شده اند که فضای داخلی را روشن می کند و ظروف و دکوراسیون داخل ویترین را زیبا جلوه می دهد. اما اگر بوفه شما این امکان را ندارد به راحتی می توانید فضای داخلی بوفه خود را نورپردازی کنید.

اتاق نشیمن-ویترین-1

اگر به موضوعات دکوراسیون علاقه دارید، اینجا را ادامه دهید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.