افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

اصول قرار دادن مبلمان و فرش آشپزخانه / فقط نگران باشید، یک قطعه کار را خراش می دهید، دیدنی به نظر می رسد

  • کد خبر : 336800
اصول قرار دادن مبلمان و فرش آشپزخانه / فقط نگران باشید، یک قطعه کار را خراش می دهید، دیدنی به نظر می رسد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همیشه عناصری در کرکره ها وجود دارند که اهمیت بیشتری نسبت به بقیه دارند، بنابراین انتخاب صحیح آنها و قرار دادن آنها در طراحی خانه بسیار مهم است و یکی از این عناصر فرش است که توجه زیادی به آن می شود. اختصاص داده شده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همیشه عناصری در کرکره ها وجود دارند که اهمیت بیشتری نسبت به بقیه دارند، بنابراین انتخاب صحیح آنها و قرار دادن آنها در طراحی خانه بسیار مهم است و یکی از این عناصر فرش است که توجه زیادی به آن می شود. اختصاص داده شده است. خودش روی زمین است و خب تعداد این وسایل در خانه های ما ایرانی ها حداقل دو عدد است که از چند جهت با یکدیگر تفاوت دارند مثلا از نظر شکل و رنگ و اندازه و طرح می توانند متفاوت باشند. به عنوان مثال فرش پذیرایی مطمئناً بزرگتر از فرش راهرو است و طرح و رنگ آن بسیار مهمتر است زیرا فرش در این فضا باید از چند جهت با مبلمان اطراف هماهنگ و سازگار باشد.

بنابراین برای ترکیب فرش با دکوراسیون باید نکات زیادی را در نظر بگیرید تا به نتیجه دلخواه برسید و فضای خود را به زیبایی هر چه بیشتر بدرخشید، به عناصر بزرگ مانند مبلمان و پرده توجه کنید و یا در مورد فرش اتاق خواب، باید به ترکیب آن با دیوار و کف توجه کنید و در مورد فرش آشپزخانه همخوانی با کابینت و کاشی بسیار مهم است، به همین دلیل می خواهیم در این مقاله در مورد اصول تطبیق کابینت صحبت کنیم. با فرش آشپزخانه و یک سری داده در این زمینه به شما می دهد که برای شما مفید خواهد بود، پس با ما همراه باشید.

تطبیق مبلمان و فرش آشپزخانه با توجه به رنگ.

جنس و رنگ کابینت ها از تعیین کننده ترین مسائلی است که می تواند سبک و فضای آشپزخانه شما را تعیین کند، بنابراین بسیار طبیعی است که به دنبال هماهنگی با رنگ فرش باشید تا آشپزخانه ای زیبا با طراحی جذاب داشته باشید. به عنوان یک آشپزخانه با کابینت، برای این کار می توانید روش های زیر را انجام دهید:

استفاده از رنگ های مشابه: یکی از راه های موثر و ساده برای هماهنگی رنگ فرش آشپزخانه با رنگ کابینت، استفاده از رنگ های مشابه یا هماهنگ برای این کار می توانید فرشی شبیه به رنگ خود انتخاب کنید کابینت ها . انجام دهید

از رنگ های کم رنگ استفاده کنید: اگر کمدهای شما رنگ های روشن و جذابی دارند، بهتر است فرش های کم رنگ را انتخاب کنید تا در دکوراسیون زیاده روی نکنید.

از رنگ های متضاد استفاده کنید: اگر می خواهید دکوراسیون آشپزخانه خود را جذاب تر کنید، می توانید از رنگ های متضاد استفاده کنید، مثلا اگر کابینت های شما سفید است، می توانید از فرش هایی در رنگ های متضاد و تیره مانند قرمز یا مشکی استفاده کنید.

اصول چیدمان مبلمان و فرش آشپزخانه.

هنگام تطبیق فرش و کابینت با سبک آشپزخانه مراقب باشید.

یکی دیگر از مواردی که در ترکیب فرش با مبلمان باید به آن توجه کنید این است که سبک کلی آشپزخانه خود را مشخص کنید، یعنی اگر فضایی کلاسیک می خواهید یا فضایی مدرن و مینیمال، در این صورت کابینت های شما دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید. باید بسته به سبکی که می خواهید انتخاب کنید و در نهایت فرش را با توجه به کابینت و سبک انتخاب کنید. مثلا برای آشپزخانه ای به سبک مدرن، کابینت هایی با رنگ های خنثی یا تیره یا روشن ممکن است بهترین گزینه باشد و در کنار آن ها، الف. فرش هایی با طرح های ساده و البته رنگ های خنثی باید قرار گیرند و به نوعی سادگی و ظرافت را به فضا القا کنند.

اگر می خواهید آشپزخانه شما حالتی سنتی و کلاسیک داشته باشد، کابینت و فرش شما باید کلاسیک باشد و در این صورت فرش ها می توانند رنگارنگ و چشم نواز باشند.

اصول چیدمان مبلمان و فرش آشپزخانه.

از کاشی برای تکمیل کابینت و ست فرش استفاده کنید.

توجه داشته باشید که فقط فرش و کابینت ها با هم هماهنگ نباشند زیرا کاشی های دیوار و کف باید با هم هماهنگ باشند تا زیبایی فضا هر چه بیشتر دیده شود. خوب، برای یک آشپزخانه مدرن بهتر است که کاشی ها یکسان باشند. رنگ خنثی. البته باید مشخص باشد که فضا بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد.

اصول چیدمان مبلمان و فرش آشپزخانه.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.