افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

اصول ساماندهی خانه کوچک / نکات مهمی که فضا را دو چندان نشان می دهد

  • کد خبر : 326389
اصول ساماندهی خانه کوچک / نکات مهمی که فضا را دو چندان نشان می دهد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه تعداد خانه های کم مربع نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است، زیرا تعداد افراد تنها زندگی می کنند، زوج هایی که بچه دار نمی شوند و کسانی که توانایی خرید خانه های بزرگ را ندارند افزایش یافته است. اگر شما هم جزو کسانی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه تعداد خانه های کم مربع نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است، زیرا تعداد افراد تنها زندگی می کنند، زوج هایی که بچه دار نمی شوند و کسانی که توانایی خرید خانه های بزرگ را ندارند افزایش یافته است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که در یک خانه کوچک زندگی می کنید، باید بگوییم که به راحتی می توانید آن را طوری بچینید که باز و زیبا به نظر برسد.

نکات کوچک اما مهمی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید فضای کوچک خانه خود را بزرگتر جلوه دهید و فضای دلپذیر و گرمی را به شما هدیه دهید. در این مقاله در مورد این نکات مهم صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

فضا را تا حد امکان ساکت کنید.

حتما می دانید که در خانه های کوچک جایی برای وسایل غیر ضروری و تزئینات غیر ضروری وجود ندارد. همین الان به چیزهای خانه تان نگاه دقیقی بیندازید و ببینید کدام یک برای شما مناسب نیستند. آنها را در اسرع وقت بفروشید یا هدیه دهید تا فضای کوچک شما بزرگتر به نظر برسد.

chideman-khune-2

رنگ های روشن بهترین راه حل هستند.

این یک اصل مهم در چیدمان و دکوراسیون است: استفاده از رنگ های روشن باعث می شود فضا بازتر و جادارتر به نظر برسد. استفاده از رنگ هایی مانند سفید، کرم روشن، خاکستری روشن، آبی روشن و صورتی روشن و مبلمان چوبی با رنگ چوب طبیعی می تواند به بازتر جلوه دادن محیط خانه کوچک کمک کند.

chideman-khune-9

فرش های بزرگ را فراموش کنید

پهن کردن فرش هایی که تمام کف خانه را می پوشانند، فضا را کوچکتر نشان می دهد. در یک خانه کوچک، ابعاد فرش را تا حد امکان کوچک نگه دارید تا خانه بزرگتر به نظر برسد.

chideman-khune-7

مبل ها را به دیوارها نزدیک کنید.

در خانه های بزرگ که فضای هال و پذیرایی آنها باز و مربع است، معمولا مبل ها را دور از دیوارها قرار می دهند، اما زمانی که هال و اتاق نشیمن باریک و کوچک هستند، مبل ها باید تا حد امکان به دیوارها نزدیک شوند. . این باعث می شود فضا بازتر به نظر برسد.

chideman-khune-8

اجازه دهید نور وارد خانه شود.

اگر در اتاق نشیمن یا اتاق ناهارخوری پنجره ای با نور کافی دارید، خوش شانس هستید و نیمی از مشکل حل شده است تا وقار شما جذاب تر شود. تا حد امکان پرده های سفید را انتخاب کنید تا نور وارد خانه شود و فضای شما دلپذیرتر و جادارتر به نظر برسد.

طراحی نور مناسب می تواند به بزرگتر نشان دادن خانه کمک کند. قاب عکس روی دیوار و نوری که روی آن می افتد و نورهایی که بالای گلدان ها قرار می دهید این کار را به خوبی برای شما انجام می دهد.

chideman-khune-4

جلوه مهم آینه ای را نادیده نگیرید.

نصب آینه به بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دادن خانه کمک می‌کند. یک دیوار مناسب در سالن یا پذیرایی را به نصب آینه های دکوراتیو اختصاص دهید و تاثیر خوب تغییر فضا را ببینید. جالب است بدانید که اگر آینه ها را جلوی پنجره نصب کنید، فضا بزرگتر و روشن تر به نظر می رسد.

chideman-khune-10

با چند گل طبیعی به پایان برسانید.

استفاده از گلدان های طبیعی کمک زیادی به دنج و گرم شدن فضای یک خانه کوچک می کند. چند گلدان طبیعی را در مکان های مناسب خانه قرار دهید و از تاثیر مثبت آنها لذت ببرید.

اگر گلدان ها را بالا قرار دهید، فضای زیادی را اشغال نمی کنند و بهتر است خانه کوچک را به بهترین نحو بچینید.

chideman-khune-5

اگر به موضوعات مرتبط با دکوراسیون علاقه مند هستید، این برای شماست!



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.