افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

اصول اولیه استایل با مانتو برش خورده / تا بتوانید زیباترین استایل را در بین هر گروهی به خود بدهید

  • کد خبر : 338910
اصول اولیه استایل با مانتو برش خورده / تا بتوانید زیباترین استایل را در بین هر گروهی به خود بدهید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مانتو ها انواع مختلفی دارند و از گذشته های دور در بین خانم ها و آقایان رواج داشته اند. از کت های رسمی و کلاسیک گرفته تا کاپشن های غیررسمی و غیررسمی و حالا که کت های کراپ دوباره مد شده اند و می توان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مانتو ها انواع مختلفی دارند و از گذشته های دور در بین خانم ها و آقایان رواج داشته اند. از کت های رسمی و کلاسیک گرفته تا کاپشن های غیررسمی و غیررسمی و حالا که کت های کراپ دوباره مد شده اند و می توان آنها را با استایل های بسیار خاص و چشمگیر ترکیب کرد.

کت های کوتاه انواع مختلفی دارند و هر کدام با فرم های اندام متفاوتی همخوانی دارند و ترکیب آن ها با تاپ، بلوز، شلوار و دامن نیز اصولی دارد که باید بدانیم. در این مقاله در مورد این موضوعات صحبت می کنیم تا اگر شما هم از طرفداران کت کراپ هستید بتوانید آن را به بهترین شکل انتخاب کنید و با لباس های مختلف ترکیب کنید. تا انتها با ما همراه باشید.

کت کوتاه و فرم بدن.

همانطور که گفتیم انواع مدل مانتوهای کوتاه با فرم های مختلف اندام همخوانی دارد و بهتر است لباسی را انتخاب کنیم که بیشتر به اندام ما می آید و اندام ما را زیباتر نشان می دهد.

اگر فرم بدن شما توت فرنگی، ساعت شنی و موزی است، کت کوتاه جاذب و چسبان می تواند ظاهری اغوا کننده و جذاب به شما بدهد و زیبایی اندامتان را دو چندان کند. به طور کلی مانتو کوتاه برای کسانی که پهلوها و شکمشان چربی زیادی دارد (شکل بدن سیب) مناسب نیست و بهتر است مانتوهایی با طول معمولی بپوشند.

یک کت کوتاه نیز برای اندام گلابی شکل مناسب است. اگر چربی زیادی روی باسن و پایین تنه خود نداشته باشید، به شما “لاغر گلابی” می گویند.

کت کوتاه-6

کت کوتاه-7

انواع مانتوهای کوتاه

کت های کوتاه انواع مختلفی دارند، مانند کت های جین، کت های چرم، کت های بمب افکن، کت های پپلوم، بولرو، کت های باکسی و لحافی.

ژاکت بمب افکن کت کوتاهی است که در قسمت کمر با کش کمی تنگ می شود و جلوی آن زیپ دارد. این لباس برای موقعیت های غیررسمی و غیررسمی طراحی شده است و از چرم، پلی استر، نایلون، جیر و … ساخته شده است.

کت بولرو کوتاه ترین نوع کت محسوب می شود. این کت ها بدون یقه و آستین بلند و جلو باز از ویژگی های منحصر به فرد این کت ها می باشد. این کت برای همه استایل ها جذاب است زیرا برش خاص این نوع مانتو بر روی کمر تاکید دارد و سیب روی شانه ها حالت ساعت شنی به بدن می دهد. همچنین باید بگوییم که بولرو برای مراسم های بسیار رسمی مانند عروسی استفاده می شود.

کت کوتاه-9

کت مربع نوع دیگری از مانتو کوتاه وجود دارد که یقه دارد و عرض شانه و پهنای زیر مانتو تقریباً یکسان است و به شکل مربع است.

کت پپلوم نوع دیگر کت کوتاهی است که زیر سینه تا می شود. این مدل کاپشن کوتاه در بین خانم های باردار طرفداران زیادی دارد زیرا فضا را برای شکم باز می کند.

کت کوتاه 10

استایل با کت کوتاه.

کت های کوتاه این قابلیت را دارند که با خود استایل های متنوع و جذابی طراحی کنند. شورت، انواع شلوار، دامن و پیراهن را می توان با یک کت کراپ ترکیب کرد و با آن ها بدرخشید!

ترکیب یک کت کوتاه اسپرت با شلوار جین جذاب، یک کت رسمی کوتاه با دمپایی، نیم بوت و یک کیف برزنتی با کمر بلند، دامن های سرگرم کننده یا گشاد و پیراهن های جذاب می تواند ظاهری زیبا برای شما ایجاد کند.

کت کوتاه-5

کت کوتاه 3

کت کوتاه 4

اگر به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.