افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

اصناف و اصناف استان سمنان در سوگ شهادت آیت الله رئیسی عزاداری کردند.

  • کد خبر : 269194
اصناف و اصناف استان سمنان در سوگ شهادت آیت الله رئیسی عزاداری کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، صبح دوشنبه همه جای استان سمنان حال و هوای خاصی داشت. مردم از خبر شهادت رئیسی شوکه شدند. رئیس جمهور ایران اسلامی که همین سه هفته پیش سخنرانی کرد و قول حل مشکل آب شهرهای شاهرود، دامغان و سمنان را داد. صبح دوشنبه اولین واکنش مردم استان سمنان به این خبر […]

به گزارش خبرنگار بازار، صبح دوشنبه همه جای استان سمنان حال و هوای خاصی داشت. مردم از خبر شهادت رئیسی شوکه شدند. رئیس جمهور ایران اسلامی که همین سه هفته پیش سخنرانی کرد و قول حل مشکل آب شهرهای شاهرود، دامغان و سمنان را داد.

صبح دوشنبه اولین واکنش مردم استان سمنان به این خبر تلخ شوک بود. هیچ کس دقیقاً نمی دانست چه اتفاقی افتاده و چه باید بکند. جمعی از کسبه، اصناف و بازاریان، اصناف و واحدهای اقتصادی استان سمنان صبح امروز پیش از مخابره آخرین خبر شهادت رئیس جمهور، واحدهای صنفی خود را افتتاح کردند و منتظر مردم بودند.

با انتشار خبر شهادت رئیسی و یارانش، اصناف و بازاریان استان سمنان نیز در شوک فرو رفتند. برخی مساجد از بلندگوهای خود صدای قرآن را پخش می کردند که در نتیجه گروهی مغازه های خود را بستند و به سمت مساجد نزدیک محل کارشان حرکت کردند.

گروه دیگر اما سعی کردند چادرهای خود را سیاه پوش کنند و مجسمه شهید رئیسی و شهید امیر عبدالحیان رئیس جمهور و وزیر امور خارجه را نصب کنند تا به نوعی با این ضایعه بزرگ ابراز همدردی کنند. گروهی از تجار نیز از عکس های شهید سلیمانی بر درب اتحادیه های خود استفاده کرده اند.

چند مغازه در شاهرود، سمنان، دامغان و جاهای دیگر پارچه های مشکی جلوی درب ورودی خود نصب کرده اند تا نشان دهند خود نیز عزادار هستند. مردم دامغان زادگاه شهید امیر عبدالحیان وزیر امور خارجه عزاداری ویژه ای را برای اولین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی برگزار کردند.

عده ای دیگر نیز منتظرند تا ببینند مسئولان استان سمنان چه زمانی زمان رسمی برگزاری مراسم عزاداری را اعلام می کنند و در آن حضور خواهند داشت.

جمعی از تجار و فعالان اقتصادی استان سمنان امروز در مقابل درب فروشگاه ها و اتحادیه های خود اقدام به نصب خرما کردند. بیشتر آنها جلوی تلویزیون ها نشسته اند و منتظر تصویب جلسه اضطراری شورای دولت هستند. تجمعات مردمی ظهر امروز در برخی نقاط استان سمنان برگزار می شود.

استاندار شاهرود و میامی ظهر امروز پذیرای عزاداران خواهد بود و برنامه «جمعیت وحدت و ابراز همبستگی به مناسبت شهادت رئیس جمهور عزیز و یارانش و هجمه رسانه ای دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران» برگزار می شود. پخش شود». «ساعت 12:30 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

از دیگر شهرستان های استان سمنان نیز گزارش شده است که بعدازظهر و عصر امروز مراسمی با حضور مردم، شرکت ها، فعالان اقتصادی، اتحادیه ها، کارگران، کارفرمایان و … برگزار می شود. امروز همگان در استان سمنان عزادارند و برای خدمتگزار مردم و شهدای خدمت دعا می کنند.

اصناف و فعالان اقتصادی استان سمنان نیز تلاش کردند در فضای مجازی همبستگی خود را اعلام کنند.

پیام تسلیت واحدهای تولیدی، اتحادیه ها، گروه های تجاری و… از صبح امروز بارها دست به دست می شود و بازاریان، اتحادیه ها، کارگران و… مشخصات آنها را مخفی کرده اند.

شرکت ها، اتحادیه ها و فعالان اقتصادی استان سمنان نیز خود را برای حضور در مراسم رسمی مرتبط با این ضایعه دردناک آماده می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.