افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

اصلانیان: ژائو طبق انتظارات پیش نرفت/ حضور کریم باقری مایه دلگرمی بازیکنان است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 409362
اصلانیان: ژائو طبق انتظارات پیش نرفت/ حضور کریم باقری مایه دلگرمی بازیکنان است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آکادمی ها باید تقویت شوند وگرنه فوتبال ایران در سال های آینده نابود می شود. امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و شکست مقابل السد در لیگ برتر آسیا اظهار داشت: این نتایج نسبت به استانداردهای رقبای ما در آسیا طبیعی است و در […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آکادمی ها باید تقویت شوند وگرنه فوتبال ایران در سال های آینده نابود می شود.

امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و شکست مقابل السد در لیگ برتر آسیا اظهار داشت: این نتایج نسبت به استانداردهای رقبای ما در آسیا طبیعی است و در صورت پیروزی، ما به یک شاهکار دست یافتیم. به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می گویم با تمام توان بازی می کنند.

وی ادامه داد: از نظر موقعیت های گلزنی و خلق موقعیت بازی خوبی مقابل السعد انجام دادیم اما بازیکنان در خط حمله فاصله زیادی با شرایط ایده آل دارند. دلیل اینکه نمی توانیم از موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم و فرصت ها از دست می رود، این است که همکاری لازم بین بازیکنان انجام نمی شود. در هر صورت هزینه بازیکنان تیم های عربی با ما قابل مقایسه نیست. متاسفانه در چند دوره از چند فصل اخیر مهاجمانی که به لیگ ایران آمدند کیفیت خوبی نداشتند و تنها سود آن واسطه هایی است که چنین بازیکنان بی کیفیتی را به تیم ها تزریق می کنند.

ژوائو آنطور که انتظار می رفت ظاهر نشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنان اظهار کرد: در اکثر نقل و انتقالاتی که در لیگ ایران انجام می شود، ذی نفعان وجود دارد. متأسفانه لوکاس ژوائو با وجود تمجیدهایی که از او شد، عملکرد خوبی نداشت و در دیدار مقابل السد موقعیت های مهمی را از دست داد. شرایطی در سرش ایجاد شد که نتوانست از آن استفاده کند. امیدوارم وزیر ورزش خریدهایی انجام دهد و وقتی بازیکنی برای تیم خریداری می شود، پاسخ مثبتی به هواداران بدهد. در این مقطع اگر جواد کاظمیان را که همیشه تمرین می کند به پرسپولیس بیاورند، عملکرد او از نیمی از بازیکنان خارجی که به ایران آمده اند بهتر خواهد بود.

بزرگترها جای جوان ها را گرفته اند

و افزود: وقتی بازیکنی 30 ساله شد دیگر شرایط قبلی را ندارد. وقتی 30 ساله شدم خداحافظی کردم و فهمیدم هیچ کاری نمی توانم انجام دهم. الان چند بازیکن را می بینیم که 30 سالگی را پشت سر گذاشته اند اما به بازی ادامه می دهند و نتایج مثبتی هم ندارند. سوال من این است که طبق آمار در 20 سال اخیر چند مهاجم وارد فوتبال ایران شده اند؟ تا زمانی که بازیکنان پیشکسوت در فوتبال حضور داشته باشند، جایی برای بازیکنان جوان وجود نخواهد داشت. آکادمی ها باید تقویت شوند وگرنه فوتبال ایران در سال های آینده نابود می شود. به این سوال فکر کردم که بعد از آخرین گلی که زدم چند مهاجم به فوتبال ایران پیوستند؟

ورزشگاه های لیگ دسته یک و دو کشورهای حوزه خلیج فارس بهتر از ایران است.

اصلانیان درباره دیدار پیش رو قرمزها و شمس آذر در لیگ برتر فوتبال گفت: شمس آذر یکی از سریع ترین تیم های لیگ برتر است و می تواند شرایط را برای حریف سخت کند. ما نباید این تیم را دست کم بگیریم. چون زمین های بسیار بی کیفیتی داریم، همه تیم ها در یک سطح بودند و بازیکنان نمی توانند در زمین کار تاکتیکی انجام دهند و مستقیم بازی کنند. طی ارتباطی که با بازیکنانی که به کشورهای عربی رفته بودند، به من گفتند که زمین های لیگ دسته اول و دوم آنها از لیگ برتر ما بهتر است.

حضور کریم باقری مایه دلگرمی بازیکنان است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: سرمربی جدید استقلال کارنامه خوبی دارد و امیدواریم بتواند در رشد و توسعه فوتبال ایران کمک کند. خارجی ها همه هندوانه در بسته هستند و چه در استقلال چه پرسپولیس باید عملکرد آنها در برخی مسابقات بررسی و سپس نقد شود. زمانی که برانکو هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت، سرمربی تیم ملی بود، شرایط لیگ ایران را می دانست و توانست موفق شود. خدا را شکر کریم باقری به تیم پرسپولیس پیوست و می تواند کمک زیادی به تیم کند. امیدوارم در آینده تغییری در ترکیب پرسپولیس ایجاد شود و بازیکنان بزرگتر بروند تا بازیکنان آکادمی به تیم تزریق شوند تا به امیر قلعه نویی و ملی پوشان هم کمک شود. از این طریق قلعه نویی حالا از دوران کی روش استفاده می کند که مطمئنا در دو سال آینده فوتبال ایران با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)