افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اصلانیان: پرسپولیس باید یک مهاجم و یک دروازه بان به خدمت بگیرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 219252
اصلانیان: پرسپولیس باید یک مهاجم و یک دروازه بان به خدمت بگیرد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای ماندن در مسیر قهرمانی باید فولاد را در بدترین شرایطش شکست دهد. امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: همه فکر می کردند دیدار با ذوب آهن در اصفهان دیدار سختی […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای ماندن در مسیر قهرمانی باید فولاد را در بدترین شرایطش شکست دهد.

امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: همه فکر می کردند دیدار با ذوب آهن در اصفهان دیدار سختی برای پرسپولیس خواهد بود اما گل زودهنگام. کمک زیادی به راه اندازی بازی کرد. . خط هافبک و خط اول بیش از 3، 4 بار به بازیکنان ذوب آهن اجازه پاس نداد و توپ را از آنها گرفت. در اصفهان 3 امتیاز خوب به دست آمد تا قرمزها در بین 4 تیم بالای جدول قرار بگیرند.

وی افزود: امیدوار بودیم پرسپولیس بعد از زدن گل اول بتواند با روند هجومی خود گل های بیشتری به ذوب آهن بزند. در ادامه بازی پرسپولیس چند موقعیت نصفه و نیمه داشت. آنها باید انتظار گل های بیشتری داشته باشند و از فرصت هایی که دارند استفاده کنند. چرا که تیم بزرگ پرسپولیس و هوادارانش امیدوارند قرمزها بتوانند در دیدارهای خود با نتیجه گل های فراوان رقیب را شکست دهند.

پرسپولیس باید یک مهاجم خوب و یک دروازه بان قابل اعتماد به خدمت بگیرد

این کارشناس فوتبال درباره عملکرد دروازه بان دوم پرسپولیس گفت: تنها جایی که استرس گرفتیم روی خط دروازه بود که برای اولین بار یک دروازه بان جوان داخل دروازه بود. خدا را شکر بازی در خط دفاعی و دفاعی به گونه ای مدیریت شد که توپ آنقدر خطرناک به دروازه پرسپولیس نرسید. البته رفیعی در دو نوبت چندین توپ را مهار کرد که مشخص می کند در آینده برای حضور در تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید تلاش بیشتری کند. قطعا در این مسیر باشگاه پرسپولیس باید یک مهاجم خوب و یک دروازه بان قابل اعتماد جذب کند.

این پیشکسوت فوتبال درباره بازیکنان اضافه شده نیم فصل به پرسپولیس یادآور شد: باید به بازیکنان خارجی جدید زمان داد تا به تدریج در پازل تاکتیکی جای بگیرند. بازیکنانی که جذب شدند نسبت به دوران سرمربیگری گل محمدی افراد خوبی هستند. پرسپولیس با اینکه قرارداد 2 مهاجم (باهویی و زاهدی) را فسخ کرد اما باید فوروارد بگیرد چون قرار است در 2 جام به میدان برود.

* پرسپولیس در بدترین شرایط هم باید فولاد را شکست دهد

اصلانیان درباره عملکرد سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسمار در 3 دیداری که هدایت پرسپولیس را برعهده داشت موفق شد 2 بازی مقابل تراکتورسازی و ذوب آهن به پیروزی برسد. به نظر من نباید عملکرد بدی باشد اما باید به عملکرد پرسپولیس مقابل بهترین تیم ها نگاه کرد و ارزیابی کرد که آیا می توانند در بازی های 6 امتیازی موفق باشند یا خیر.

وی درباره دیدار جام حذفی ادامه داد: در رقابت های جام حذفی پرسپولیس بد تساوی بود اما جام حذفی جام شگفتی است. کادرفنی و بازیکنان نباید نفت و گاز گچساران را دست کم بگیرند و این دیدار را یک دیدار تدارکاتی بدانند. از آنجایی که پرسپولیس نتوانست در آسیا بازی کند، هواداران به یکی از دو جام در این فصل امیدوارند. قهرمانی دسته اول یا جام حذفی.

این کارشناس فوتبال در خصوص دیدار پرسپولیس و فولاد در روز نوزدهم لیگ برتر افزود: فولاد چند هفته است که نتیجه خوبی کسب نکرده است و مقابل پرسپولیس همه چیز را می دهد تا نتیجه لازم را کسب کند. اما پرسپولیس برای ماندن در مسیر قهرمانی باید فولاد را حتی در بدترین شرایطش شکست دهد. امیدوارم پرسپولیس در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)